Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 24 listopada 2013

Książki napisane na faktach.



Gdy widzę dzisiejszy temat - Książki napisane na faktach - od razu na myśl przychodzą mi wszystkie historie prawdziwe, serie, które pojawiają się w wydawnictwach pod różnymi nazwami. Moją ulubioną, jeśli można to tak nazwać, jest ta wydawana przez Wydawnictwo Znak.

Jednak, gdy pomyślimy dłużej książki napisane na faktach to też wszelkiego rodzaju biografie, autobiografie. One też zaliczają się do tej kategorii. Choć o wiele rzadziej po nie sięgam to lubię przeczytać pozycję o ulubionym aktorze, czy pisarzu. Czasem są to też książki fabularne, opisujące życie danego autora.

Pozycje na faktach czasami są przerażające, jednak najwidoczniej są potrzebne, gdyż w ten sposób autorzy mogą podzielić się ze światem swoją tragedią, być może zmniejszyć swój ból. Czasem jest to też dobry sposób na poznanie naszej ulubionej postaci, jeśli mowa o książkach biograficznych.

Ja od czasu do czasu sięgam po takie pozycje, jednak nie za często, gdyż dla mnie są zbyt emocjonalne. Nie ukrywam jednak, że się z nimi zapoznają, a Wy?

Post na ten temat ukazał się także u :


20 komentarzy:

  1. Nie zawsze sięgam po historie oparte na faktach, gdyż nie potrafię do nich podejść z dystansem i potem bardzo emocjonalnie to wszystko przeżywam. Niemniej jednak czasem decyduje się na taką publikacje, gdyż nie mogę oprzeć się pokusie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam literaturę faktu i książki oparte o fakty. Świadomość tego, że coś wydarzyło się naprawdę sprawia, że z jeszcze większym zainteresowaniem śledzę akcję. Choć fakt, czasami przez to lektura jest bardziej bolesna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jednak jest też zainteresowanie takimi pozycjami.

      Usuń
  3. A ja uwielbiam takie pozycje prosto z życia wzięte. Fakt przeżywam potem historie, ale mają dla mnie duże znaczenie i cenię je dużo bardziej od pozostałych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czytać literaturę faktu, bo czasami jest ona bardziej porażająca od fikcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej omijam, nie za bardzo je lubię... ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem sięgam po takie książki ale napewno nie teraz - w okresie jesiennej depresji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biografie i literatura faktu jak najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie sięgam po taką lekturę. Może to dziwnie zabrzmi, ale lubię takie tematy poruszające do głębi, wyciskające łzy z oczu...

    Obecnie prenumeruję historie prawdziwe wyd. Hachette i to wydawnictwo pod tym względem lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 2 pierwsze części i więcej nie kupowałam.

      Usuń
  9. Często sięgam po takie książki, bo niosą z sobą dużą dawkę emocji, a dla mnie to zawsze wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię historie oparte na faktach, jednak traktuje je zupełnie inaczej, bardziej się angażuje i przeżywam, dlatego też sięgam po nie co jakiś czas, ale też nie zbyt często.

    OdpowiedzUsuń