Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 22 listopada 2013

Życiowe piątki.



Tym razem we wtorek wybrałam się do restauracji Park Hotel Bydgoszcz, bliższą relację będziecie mogli przeczytać na blogu Kruszynki :) Już teraz mogę Wam powiedzieć, że jest smacznie i niedrogo:)

W tym tygodniu też udało mi się trochę przeczytać. Przeczytałam, aż 3 książki, co prawda 2 krótsze, ale zawsze. Cieszę się niezmiernie.

Dziś już mamy wolne, więc zamierzam nadrobić trochę zaległości blogowych, na studia. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

Niebawem zbliża się też rok bloga, cały czas rozmyślam nad konkursem dla Was.

Lecę czytać blogi, do przeczytania:)

12 komentarzy:

  1. to masz długi weekend ;) a ja zaraz jade po młodego i zaczyna też czuć weekend

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku zaraz stuknie Ci rok, jak to zleciało... Mi w lutym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz już myśleć o tym ważnym dniu:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie czytałam zaległe notki, oprócz tego chcę przeczytać choć jedną książkę, porobić na studia i trochę odpocząć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak na razie "męczę" jedna książkę, ale nie przez treść, a przez długość, mianowicie Grę o Tron ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ostatnio trochę brakuje czasu na czytanie, ale mam nadzieję, że to się zmieni. Mam kilka książek, które czekają na swoją kolej. :D

    OdpowiedzUsuń