Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 17 października 2021

,,Gorzki smak marzeń" Aneta Krasińska



Jakiś czas temu miałam okazję zapoznać się z pierwszym tomem serii. Teraz przyszedł czas na jego kontynuację. 

Laura nie przypuszczała, że jej życie z dnia na dzień rozpadnie się jak domek z kart. Dopiero co zgodziła się zostać narzeczoną Igora, a teraz mężczyzna walczył o życie i lekarze nie dawali mu wielkich szans na przeżycie. Czy wszystko miało się jeszcze ułożyć?

Pierwszy tom serii całkiem dobrze mi się czytało, więc postanowiłam skusić się na drugą część dylogii. W moim odczuciu fabuła jest zbyt pobieżna i nie do końca czuję się zachwycona tą częścią. 

Odnoszę wrażenie że autorka chciała zawrzeć zbyt dużo informacji na za małej liczbie stron. W rezultacie działo się naprawdę wiele, nie mając możliwości na dokładne zgłębienie różnych tematów.

,,Gorzki smak marzeń" to kontynuacja, w której dzieje się za dużo. Dotyka naprawdę różnych tematów, jednak żaden nie miał większej szansy dostatecznie wybrzmieć.

Moja ocena: 4/6    
 
Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

13 komentarzy:

  1. We mnie dalsze losy Laury wywołały wiele emocji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś ostatnio bardzo rzado sięgam po obyczajówki, więc i na tę się raczej nie skuszę. Jednak na pewno ta opowieść znajdzie sporo fanów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że czujesz się zawiedziona. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu.

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie nie przeczytam. Szkoda czasu na niedopracowane książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się, dlaczego takie książki znajdują czytelników...Przecież szkoda na nie czasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem nie czuję się zainteresowana. Jakoś nie przekonała mnie do siebie fabuła.

    OdpowiedzUsuń
  7. tytuł mi się podoba, ale jakoś tak bez zbytniego entuzjazmu jeśli chodzi o fabułę

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli fabularnie kilka srok za ogon, ale żadna nie rozwinęła skrzydeł, szkoda potencjału ksiązki.

    OdpowiedzUsuń
  9. oj w takim razie szkoda że nie do końca książka wywarła na Tobie wrażenie i czujesz się zawiedziona, sama jej nie czytałan

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest jedna z wad serii i to nie jednej - zbyt wiele tresci w malym for.acie i brak zaglebiwnia sie w watki

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszy mnie ze potrafisz uczciwie i czasami krytycznie pisać recenzje

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielka szkoda. Czasami warto poruszyć mniej tematów i wątków - ale za to zrobić to bardziej rzetelnie i wnikliwie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, czasem lepiej poruszyć mniej wątków, ale bardziej się w nie zagłębić. Nie słyszałam wcześniej o tej książce i raczej po nią nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń