Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 3 marca 2021

,,Odpłata" Agnieszka Jeż



Agnieszka Jeż znana jest przede wszystkim z serii obyczajowych, jednak ukazały się też dwa tomy jej kryminalnej serii.

Przenosimy się na Podhale i Mazury, gdzie do rozwiązania jest kolejna sprawa. Tym razem odnaleziono zwłoki tajemniczego mężczyzny z rowerem. Nie wiadomo było na razie kim był, jednak trzeba było ustalić jego tożsamość. W jaki sposób sprawa z Podhala mogła łączyć się z tą z Mazur? Tego musiała dowiedzieć się policja.

Pierwszy tom nie okazał się dla mnie bardzo zajmujący, jednak postanowiłam dać szansę jego kontynuacji. W moim odczuciu, ta książka też nie była za bardzo wciągająca. Całkiem przyjemnie spędziłam z nią czas, ale zabrakło mi większych emocji, szybszego tempa, bardziej spektakularnych zwrotów akcji.

,,Odpłata" Agnieszki Jeż to drugi tom serii, który można czytać jako oddzielną powieść. Pewnie skuszę się też na kolejny, ale nie jest to szczyt literackich marzeń.

 Moja ocena: 4/6
      
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
  

13 komentarzy:

  1. Ja póki co nie planuję czytać tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm skusiło mnie to, że przenosimy się na Podhale i Mazury 🙈. Obecnie mieszkam na Podhalu a pochodzę z Mazur 🙈😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedziałam już sobie, że jak nie spodoba mi się tom pierwszy to nie bede siegać po dalsze części opowieści i trzymam się tego, bo bez sesnu to zypełnie. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba się nie skuszę, nie jest to chyba do końca mój klimat

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam autorki ani książki aczkolwiek myślę, że wszystko przede mną

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpuszczę sobie ten tytuł, wolny czas spędzę z lepiej zapowiadającą się przygodą czytelniczą. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że można czytać jako oddzielną powieść, aczkolwiek na chwilę obecną wolę coś innego gatunkowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również w tego typu książkach szukam czegoś więcej. Lubię, gdy coś się dzieje, a emocje sięgają zenitu. Jednak być może dam szanse tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o obyczajowych książkach Agnieszki Jeż, te kryminalne jeszcze nie wpadły w moje ręce

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie sięgam raczej po kryminały polskich, niesprawdzonych pisarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że ten tom Cię zawiódł, może kolejny okaże się ciekawszy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jest to książka na którą bym się rzuciła.

    OdpowiedzUsuń