Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 30 listopada 2020

,,Nawet nie wiesz, jak bardzo Cię kocham" Sam McBratney



,,Nawet nie wiesz, jak bardzo Cię kocham" Sama McBratney'a to książka, która doczekała się wznowienia i dzięki temu zyska nowych czytelników.

Bohaterami są Mały Brązowy Zajączek i Duży Brązowy Zając, który przez całą książeczkę wyznają sobie miłość, co raz to prześcigając się w wielkości swojego uczucia.

Bajka została wydana w dość dużym formacie, w sztywnej oprawie, ze świetnymi ilustracjami i jeszcze piękniejszym tekstem, którego może nie ma zbyt wiele, jednak można się wzruszyć podczas jego lektury, co robię nieustannie. Publikacja naprawdę zasługuje na uwagę młodszego i starszego czytelnika.

,,Nawet nie wiesz, jak bardzo Cię kocham" to książka ładna i prosta w swoim przekazie. Mogę polecić ją miłośnikom takich bajek, jak ,,Jak wysoko jest niebo" oraz ,,Magiczny księżyc niedźwiadka". Nie powinniście czuć się zawiedzeni.


Moja ocena: 6/6

Wpis powstał w ramach współpracy 
  


6 komentarzy:

  1. Książeczka jest cudowna i bardzo się cieszę, że doczekała się dodruku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wydana książeczka. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwierzątka zawsze cieszą się zainteresowaniem dzieci. Na takich postaciach łatwo bazować opowiadając historie dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wydana książeczka. Podoba mi się. Ja czytam bo Koleżanka z pracy poleciłam mi książkę Nastoletnia panna młoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaję się na wszystkie książki z tej serii i chyba w końcu się na nie skuszę,bo są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ukochana książeczka z czasów kiedy czytałam je moim dzieciom, cudowna pod każdym względem. :)

    OdpowiedzUsuń