Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 2 września 2020

,,Erna. Nieplanowana przygoda" Rafał Bulski

Wydawnictwo: Grey Deer
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 276
Do kupienia: Gandalf

,,Erna. Nieplanowana przygoda" Rafała Bulskiego to literacki debiut autora.

Viktor i Tim, bracia, byli wychowywani przez ciotkę, ponieważ podobno reszta ich rodziny nie żyła. W takim przeświadczeniu żyli do czasu, gdy ktoś zaatakował ich opiekunkę i musieli uciekać z miasta, w którym mieszkali. To był dopiero początek przygód, z którymi musieli się zmierzyć.

Na książkę trafiłam przypadkowo i bardzo się cieszę z tego powodu. Całość jest pierwszym tomem serii, który bardzo mi się podobał. Bohaterowie momentami bywają nieco naiwni, jednak można to zrzucić na karb debiutu i początków pisarskich Rafała Bulskiego.

,,Erna. Nieplanowana przygoda" to ciekawa pozycja młodzieżowa, w której sporo magicznych istot, o których czyta się z przyjemnością.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


3 komentarze:

  1. Kolejna, fajna propozycja dla młodzieży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie wolę jednotomowe powieści, gdyż za dużo mam różnych serii ponapoczynanych, których jeszcze nie udało mi się skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka tematyka to coś dla mojej siostry :)

    OdpowiedzUsuń