Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 8 sierpnia 2020

,,Pacjentka" Alex Michaelides

Wydawnictwo: W.A.B.
Data wydania: 2019
Format : Książka
Ilość stron: 352
Do kupienia: Gandalf

,,Pacjentka" to książka, która zbiera skrajne opinie. Postanowiłam się z nią zapoznać.

Alicia została posądzona o morderstwo i obecnie przebywała w szpitalu psychiatrycznym. Jeden z lekarzy zainteresował się jej przypadkiem i za wszelką cenę postanowił zatrudnić się tam, by ją leczyć. Czy dzięki niemu Alicia miała przemówić i opowiedzieć co się stało?

Już od samego początku nie mogłam wciągnąć się w tę historię i zastanawiałam się, czy jednak jej nie odłożyć. Konsekwentnie jednak brnęłam do końca. Dla mnie niestety publikacja okazała się nudna, nużąca, a zakończenie jakoś nie wywarło na mnie większego wrażenia.

,,Pacjentka" Alexa Michaelidesa to książka, którą z czystym sumieniem mogłam sobie odpuścić.

Moja ocena: 2/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie udało Ci się wciągnąć w tę historię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczne odczucia po jej przeczytaniu. Nie rozumiem jej fenomenu i wysokich ocen...mnie nie wciągnęła.

    OdpowiedzUsuń