Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 12 lipca 2020

,,Manipulacja" Agnieszka Kruk

Wydawnictwo: Oficynka
Data wydania: 2018
Format : Książka
Ilość stron: 322
Do kupienia: Oficynka

,,Manipulacja" Agnieszki Kruk to kolejna powieść, z którą miałam okazję zapoznać się w ostatnim czasie.

Bo i Lu były przyjaciółkami z prawdziwego zdarzenia. Jedna z nich pracowała w szpitalu psychiatrycznym, druga zajmowała się tłumaczeniami. Jedna z kobiet miała jednak niezdrowe zainteresowanie zdarzeniami, o których opowiadano w telewizji. Co z tego wyniknęło?

Lubię nieoczywiste książki i ta z całą pewnością ma nietuzinkową fabułę. Sporo w niej niedopowiedzeń, niedokończonych wątków, co nie do końca mi odpowiadało. Bardzo podobał mi się jednak opis przyjaźni między głównymi bohaterkami.

Agnieszka Kruk stworzyła powieść, w której nie zabrakło wielu życiowych refleksji. Czyta się ją bardzo szybko, fabularnie jest także całkiem ciekawa. Nie każdemu jednak przypadnie do gustu taki sposób prowadzenia fabuły.

,,Manipulacja" Agnieszki Kruk to nieoczywista publikacja, z którą miałam okazję zapoznać się w ostatnim czasie.

Moja ocena: 4.5/6


Książkę otrzymałam na spotkaniu A może nad morze? Online!

1 komentarz: