Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 13 lipca 2020

,,Pożar w mojej głowie" Kamila Mitek

Wydawnictwo: oficyna R
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 331
Do kupienia: Allegro

Kamila Mitek nie ma jeszcze zbyt dużego dorobku literackiego. W ostatnim czasie miałam okazję zapoznać się z jej powieścią ,,Pożar w mojej głowie".

Dorota nie miała łatwego zawodu, pracowała bowiem w straży. Razem z kolegami brała udział w akcji. Niestety, jej bezpośredni przełożony Rysiek cały czas ją dyskryminował i jej docinał. Czy to się miało zmienić?

Niewątpliwą zaletą tej publikacji jest to, że czyta się ją naprawdę szybko. Dużą ilość dialogów powoduje, że lektura jest naprawdę ekspresowa. Podobały mi się docinki między głównymi bohaterami, aczkolwiek dla mnie książka nie była za bardzo zabawna.

Autorka postanowiła do swojej twórczości wpleść wątek obozu dla trudnej młodzieży, w związku którym popuściła wodze fantazji. To, jak zostało to opisane w książce, raczej nie ma prawa się zdarzyć pod względem ilości dzieci i ich opiekunów, jednak bardzo zainteresował mnie opis zajęć jednej z wychowawczyń.

,,Pożar w mojej głowie" Kamili Mitek to powieść, która ukazuje jak niełatwym zawodem jest bycie strażakiem. Autorka porusza też problem spotykania się z osobami starszymi od nas wiekiem, rodzinnych tajemnic i trudnych kontaktów z opiekunami. 

Moja ocena: 4.5/6

Książkę otrzymałam na spotkaniu A może nad morze? Online!

2 komentarze: