Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 13 listopada 2019

,,Zabójcze Święta" Praca zbiorowa

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 340
Do kupienia: Gandalf

,,Zabójcze Święta" Praca zbiorowa to kolejna pozycja wydana przez Skarpę Warszawską. Czy warto się z nią zapoznać?

Czytałam dwa poprzednie zbiory opowiadań ,,Zabójczy pocisk", kilka innych powieści wydanych przez to wydawnictwo i byłam naprawdę zadowolona z lektury. Nie mogę niestety tego samego powiedzieć o tym zbiorze.

Wydawca zaprosił 10 autorów, piszących w różnych gatunkach, by napisali opowiadania ze świętami i zbrodnią w tle. Twórczość większości autorów zbioru była dla mnie wcześniej nieznana i w większości przypadków pewnie już tak zostanie.

Nie jestem usatysfakcjonowana tą lekturą. Poprzednie dwa zbiory zachwyciły mnie od pierwszej strony, wciągnęły na tyle, że nie mogłam się od nich oderwać. Ten zbiór - ,,Zabójcze Święta" - w moim odczuciu nieco zabrał mi czas, który mogłam przeznaczyć na coś ciekawszego.

Moja ocena: 3/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Szkoda, że tym razem opowiadania Cię nie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  2. a moje wrażenia odwrotne. Świetne opowiadani, bardzo mi sie podobały. Jedno może mniej, bo nie moje gusta, ale końcówka całość uratowała.
    inne zbiory z tego wydawnictwa na półce na czytniku. Zobaczymy..

    OdpowiedzUsuń