Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 17 października 2019

,,Pociąg życia" Tomasz Sakiewicz

Wydawnictwo: Wydawnictwo M
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 138
Do kupienia: Legimi

Kilka lat temu zapoznałam się z pierwszą pozycją dla dzieci tego autora. Ucieszyłam się, gdy zobaczyłam, że ukazała się kolejna.

Większa część książki jest o Jasiu, który podróżuje przez poszczególne stacje i zawsze czeka go jakaś ciekawa przygoda. Tym sposobem poznaje krasnoludki i nie tylko. Następnie jest opowiadanie o św. Mikołaju i jeszcze kilka innych, niezwiązanych z Jasiem.

Książkę czytałam w e-booku, więc mogę napisać o tym wydaniu. Tekstu jest calkiem sporo, jednak zawiera on także całkiem dużo kolorowych ilustracji. Opowiadania są naprawdę krótkie, a te dłuższe są podzielone na kilka części.

,,Pociąg życia" Tomasza Sakiewicza polecam na równi z jego pierwszą publikacją, czyli ,,Bajkami dla Marysi i Alicji".

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: