Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 6 lipca 2019

,,Teraz zaśniesz" C.L. Taylor

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 400
Do kupienia: Albatros

Bardzo lubię thrillery psychologiczne, dlatego postanowiłam skusić się na ,,Teraz zaśniesz".

Anna przeżyła w życiu tragedię i wyjeżdżając do Szkocji chciała się całkowicie od niej uwolnić. Niestety, praca w hotelu nie przyniosła oczekiwanego rezultatu. Okazało się, że na miejscu jest ktoś, komu zależy na tym by umarła. Czy udało jej się przechytrzyć mordercę?

Powieść zainteresowała mnie już w chwili gdy była w zapowiedziach. Gdy tylko odbyła się jej premiera postanowiłam się z nią zapoznać i nie żałuję. Thriller wciąga już od pierwszej strony i trzyma w napięciu do ostatniej.

Bardzo się w tę książkę wciągnęłam i cieszę się, że postanowiłam zapoznać się z twórczością nowej dla mnie pisarki. Thrillery psychologiczne to nie jest najłatwiejszy gatunek, a jednak autorce udało się w nim odnaleźć znakomicie.

,,Teraz zaśniesz" C.L. Taylor to publikacja idealna dla tych, którzy szukają niebanalnej intrygi kryminalnej i wciągającej i mknącej do ostatniej strony akcji.

Moja ocena: 5.56

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu




4 komentarze:

  1. Uwielbiam niebanalne intrygi kryminalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wczoraj do mnie ta książka dotarła. Ciekawe jak mi się spodoba 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro wciąga już od pierwszej strony i trzyma w napięciu do ostatniej, to muszę koniecznie poznać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż teraz żałuję, że nie zdecydowałam się na zrecenzowanie tej powieści. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby i tak ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń