Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 10 grudnia 2018

6 lat bloga!

Dokładnie 10 grudnia 2012 roku założyłam tego bloga. 6 lat minęło błyskawicznie.


Bardzo cieszę się, że już 6 lat temu zdecydowałam się na założenie tego miejsca. To właśnie tutaj dzielę się z Wami moimi opiniami o książkach, a także jest to swego rodzaju miejsce, w którym zapisuję wszystkie opinie o przeczytanych lekturach. Bardzo fajnie się to sprawdza w chwili, gdy chcę sprawdzić, czy daną pozycję już czytałam lub przypomnieć sobie co nieco o niej.

Nadal bardzo dużo czytam. W ciągu roku potrafię zapoznać się ze 150-200 książkami dla dorosłych, do tego dochodzą jeszcze pozycje typowo dziecięce, które także nadal bardzo mi się podobają. Ten rok to aktywny udział w wyzwaniu Wypożyczone, które także bardzo Wam polecam.

Korzystając z okazji, pochwalę się, że 7 września założyłam swoją działalność gospodarczą. Jak na razie nie narzekam, dodatkowo mam kilka dziedzin, z których czerpię zarobek. Nie ukrywam, że czasami jest ciężko, bo dochodzą do tego problemy zdrowotne, jednak nie mam zamiaru się poddawać :)

Mam nadzieję, że do przeczytania za rok, przy okazji kolejnego podsumowania.

1 komentarz:

  1. Gratuluję tak dużego stażu. Oby blogowanie dawało Ci cały czas dużo satysfakcji.

    OdpowiedzUsuń