Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 13 listopada 2018

,,Malownicze. Pejzaż z Aniołem" Magdalena Kordel

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2018
Format: Książka
Liczba stron: 368
Do kupienia: Gandalf

Magdalena Kordel jest jedną z najpoczytniejszych polskich pisarek. Postanowiłam zapoznać się z jej najnowszą powieścią, czyli ,,Pejzaż z Aniołem".

Ada miała bardzo wypaczony obraz świąt Bożego Narodzenia. Wszystko było dobrze do czasu, gdy żył jej tata. Po jego śmierci mama, Teresa przestała interesować się córką w sposób emocjonalny, robiła wszystko na pokaz, sprowadzała do domu różnych mężczyzn. W tym roku Ada postanowiła udać się do górskiej głuszy i tak przeżyć te kilka dni.

Nie czytałam poprzednich części Malowniczego, jednak w niczym nie przeszkodziło mi to w przeczytaniu piątego tomu serii. Tym razem główną bohaterką jest już dorosła Ada, która wciąż ma żal do matki o to, jak ją traktowała. Co więcej, kobieta wciąż oczekuje od córki, że ta będzie spełniała każde jej życzenie.

Książki świąteczne mają w sobie niesamowitą magię, jednak nie każdemu autorowi udaje się dobrze oddać klimat Świąt. Magdalena Kordel stworzyła naprawdę ciepłą, fantastyczną, nieco przewidywalną lekturę, którą można spokojnie przeczytać w jeden z wolniejszych wieczorów.

Autorka w swojej najnowszej powieści pokazuje, że święta to dobry czas na wybaczanie, zapominanie dawnych win. Każdy z nas ma do tego otwarte drzwi i tylko od nas zależy, czy zdecydujemy się przez nie przejść. Magdalena Kordel porusza także temat oddawania starszych ludzi do domów opieki, gdy robią się, rzekomo, zbędni.

,,Pejzaż z Aniołem" to książka, w której przenosimy się do Malowniczego, gdzie każdy ma do wykonania swoje zadania. Narracja prowadzona z kilku punktów widzenia dodaje całej historii uroku, a zakończenie sprawia, że zaczynamy wierzyć, że cuda jednak się zdarzają.

Moja ocena: 6/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak

2 komentarze:

  1. Jestem już po lekturze. Bardzo szybko przeczytałam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedną powieść tej autorki za sobą i bardzo mi się podobała, dlatego chętnie przeczytałabym także ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń