Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 12 listopada 2018

,,Na krawędzi" A. F. Brady

Wydawnictwo: Muza
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 480
Do kupienia: Muza

Debiuty bywają lepsze i gorsze, jednak powieść A. F. Brady zalicza się do czołówki najlepszych lektur, które przeczytałam w ostatnim czasie.

Pani psycholog ukrywała przed współpracownikami i znajomymi, jakie naprawdę wiedzie życie. Jej partner bił ją, wyżywał się na niej, zażywał narkotyki. Ona sama nie stroniła od alkoholu. Zawsze trafiali jej się najtrudniejsi pacjenci i tak było też z nieznajomym, o którym krążyły różne pogłoski. Czy Sam udało się do niego dotrzeć?

Z niektórymi powieściami jest tak, że bardzo trudno nam się zabrać za ich lekturę, jednak gdy już zaczniemy czytać, nie sposób oderwać się przed zakończeniem ostatniego zdania. ,,Na krawędzi" należy właśnie do tej kategorii. Miałam na nią ochotę, która następnie nieco mi minęła, ale gdy tylko zaczęłam czytać przepadłam bez reszty.

Kiedyś bardzo rzadko sięgałam po thrillery psychologiczne, ale teraz już nie jestem tak bardzo na nie. Lubię twórczość nowych pisarzy. A. F. Brady tworzy naprawdę niepokojący obraz alkoholiczki i narkomana, nie pozostając przy tym obojętnym na tajemniczego pacjenta.

Tak naprawdę zakończenie wywołuje niemałe zdumienie na twarzy czytelnika. Autorka przez całą książkę podsuwa różne tropy, jednak nie wszystko udaje nam się zapamiętać. Ostatnie strony są więc naprawdę ogromnym zaskoczeniem.

,,Na krawędzi" to niezwykle udany debiut. Czyta się go naprawdę szybko, nie sposób się od niego oderwać. Jestem bardzo zadowolona, że w końcu dałam szansę tej lekturze, która kilkanaście dni przeleżała na półce w oczekiwaniu na swoją kolej.

Moja ocena: 5,5/6

Za egzemplarz książki dziękuję Business & Culture


1 komentarz: