Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 3 października 2018

,,Dlatego od Ciebie odeszłam" Agata Przybyłek

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 404
Do kupienia: Gandalf

Agata Przybyłek wydała już kilkanaście powieści. Nie ukrywam, że najbardziej przekonują mnie właśnie książki z tego cyklu, co jej najnowsza powieść.

Ada od początku studiów przyjaźniła się z Igorem i Pawłem, teraz do tego wszystkiego doszedł jeszcze jej chłopak Paweł. Obaj panowie nie za bardzo do siebie przepadali, gdyż kochali tę samą dziewczynę. Do tego jest jeszcze Olga, która przypadkowo znajduje dziecięcy bucik i postanawia odnaleźć jego właściciela.

Premiera książki jest dziś i nie ukrywam, że wyczekiwałam jej z ogromną niecierpliwością. Z samego rana zabrałam się za lekturę i nie ukrywam, że najnowsza powieść Agaty Przybyłek wzbudziła we mnie naprawdę spore emocje. Jest tutaj, można by rzec, trójkąt miłosny, ale najbardziej podobała mi się historia wojenna Marianny.

Agata Przybyłek tworzy naprawdę ciekawe, chwytające za serce historie. ,,Dlatego od Ciebie odeszłam" jest jedną z nich. Przeszłość doskonale miesza się tutaj z teraźniejszością, a zakończenie wprawia w niemałe zdumienie.

,,Dlatego od Ciebie odeszłam" to najnowsza powieść autorki, na którą warto zarezerwować sobie od razu kilka godzin, gdyż nie sposób się od niej oderwać przed zakończeniem kolejnego zdania. Z tego, co możemy wyczytać w podziękowaniach wynika, że kolejna część będzie poświęcona Oldze.

Moja ocena: 5.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Książkę już mam. Teraz tylko czekam na odpowiedni czas, aby do niej zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twórczość Agaty Przybyłek.

    OdpowiedzUsuń