Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 10 września 2018

,,Jeszcze raz" Agata Przybyłek

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2017
Format : Książka
Liczba stron: 360
Do kupienia: Gandalf

Agata Przybyłek zadebiutowała dopiero kilka lat temu, jednak od tamtego czasu wydała już kilkanaście pozycji. ,,Jeszcze raz" jest kontynuacją ,,Bez Ciebie".

Alan był załamany po śmierci ukochanej, bliskiej mu osoby. Nie mógł sobie poradzić z tą stratą, przyjaciel poświęcał mu bardzo dużo czasu. Bohatera wspierała też ciotka, załamana tą sytuacją. Lekarz nie wiedział, jak dalej potoczy się jego życie, jednak jednego był pewien - nie mógł siedzieć w domu, w którym wszystko przypominało mu ukochaną.

Z pierwszym tomem serii zapoznałam się tydzień wcześniej, dlatego nie zwlekałam długo z przeczytaniem kontynuacji. Nie ukrywam, że miałam nadzieję, że wszystko się jeszcze jakoś ułoży. Agata Przybyłek w tym tomie nie oszczędza swoich bohaterów, wystawiając ich na niejedną próbę.

Autorka pisze głównie serie i mimo tego, że ,,Bez Ciebie" miało być oddzielną powieścią, autorka na prośbę czytelników dopisała kontynuację. Chyba miałam względem niej zbyt wielkie oczekiwania, gdyż czuję się nieco rozczarowana tą lekturą. Publikacja jest bardzo poprawna, jednak zabrakło mi tego czegoś co sprawiłoby, że jeszcze bardziej nie mogłabym oderwać się od tej lektury.

,,Jeszcze raz" to książka, którą koniecznie trzeba czytać ze znajomością pierwszego tomu. Nie żałuję, że się z nią zapoznałam, aczkolwiek zabrakło mi tej iskry, którą miał pierwszy tom.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


3 komentarze: