Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 11 września 2018

,,Dziwna pogoda" Joe Hill

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 512
Do kupienia: Albatros

,,Dziwna pogoda" to zbiór 4 opowiadań. Czy jest warty uwagi?

Wszystkim czterem historiom nie można odmówić tego, że są naprawdę absurdalne. Aparat, który wymazuje pamięć, deszcz gwoździ - to tylko dwa z czterech absurdów, które Joe Hill wykorzystał w swoim zbiorze opowiadań.

Nie chcę za bardzo rozpisywać się o fabule, gdyż większość można przeczytać na tylnej okładce. Nie będę ukrywała też, że tak naprawdę niewiele z tej książki zrozumiałam. Przeczytałam ją w całości, ale nie była to dla mnie łatwa lektura.

Niektóre zbiory opowiadań są naprawdę ciężkie i ,,Dziwna pogoda" moim zdaniem się właśnie do tej kategorii zalicza. Nie zrozumcie mnie źle - może Wy będziecie tym zbiorem zachwyceni, ale ja jestem od tego daleka.

,,Dziwna pogoda" to moje pierwsze spotkanie z twórczością Joe'go Hilla. Niektóre nowele powstawały latami. Sami zdecydujcie, czy chcecie się z nimi zapoznać.

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu





1 komentarz: