Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 3 września 2018

,,Bez Ciebie" Agata Przybyłek

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2016
Format : Książka
Liczba stron: 336
Do kupienia: Gandalf

W ostatnim czasie zapoznaję się z dość sporą częścią dorobku Agaty Przybyłek. Czy pierwszy tom serii ,,Bez Ciebie" jest warty przeczytania?

Akcja dzieje się za granicą. Gdy bohaterka poznała męża była najszczęśliwszą osobą na świecie. Po ślubie mężczyzna stał się bardzo zaborczy, zaczął stosować wobec niej przemoc, nie pozwalał spotykać się ze znajomymi, ani wychodzić do miasta. Pewnego dnia teściowa odnalazła kobietę w ciężkim stanie. Czy postanowiła jej pomóc?

Książka jest napisana bardzo poprawnie i porusza trudny temat, jakim jest przemoc domowa. Żona jest bohaterką bardzo dobrze wykreowaną, ma wady, zalety, boi się odejść od męża. Postać teściowej także została dobrze nakreślona. Zakończenie sprawia, że z chęcią od razu zapoznałabym się z drugim tomem.

Agata Przybyłek to młoda pisarka, która zadebiutowała na rynku niespełna kilka lat temu. Od tego czasu ukazało się jej kilkanaście powieści, w tym większość serii. Nie ukrywam, że w ostatnim czasie zapoznałam się z kilkoma jej powieściami i jestem całkiem zadowolona z tej decyzji.

,,Bez Ciebie" to powieść, która może nie wywołuje aż tak wielkich emocji, jak bym się spodziewała, jednak sprawia, że nie mogłam się od niej oderwać i musiałam przeczytać ją w jedno popołudnie.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



2 komentarze:

  1. Jeszcze nie czytałam tej książki. Ale mam ją w swojej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to trudny temat... Pomimo tego, z chęcią przeczytałabym tę powieść. Jestem ciekawa, jak poradziła sobie bohaterka. :)

    OdpowiedzUsuń