Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 2 września 2018

,,Tylko Twój" Vi Keeland

Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Tania Książka

,,Tylko Twój" to jeden z bestsellerów ostatnich dni. Czy warto się z nim zapoznać?

Sydney miała wyjść za mąż, jednak przyszłego męża zastała z inną kobietą. Tydzień miodowy postanowiła spędzić z najlepszą przyjaciółką. Na miejscu poznała Cole'a, z którym wdała się w romans bez zobowiązań. Mogli zadać sobie 10 osobistych pytań i nie martwić się przyszłością.

Całkiem niedawno zapoznałam się z inną książkę tej autorki, a mianowicie ,,Na scenie. Show", która całkiem przypadła mi do gustu. Tamta była raczej romansem, ta literaturą erotyczną. Nie brak tutaj dość wulgarnych scen seksu.

Pomysł na fabułę był całkiem ciekawy, jednak nie ukrywam, że nie jestem do końca usatysfakcjonowana z tej publikacji. Nie jest to pozycja, którą przeczytałam jednym tchem. ,,Tylko Twój" nie zaliczyłabym do książek najwyższych lotów, jednak w roli przerywnika sprawdzi się całkiem dobrze.

,,Tylko Twój" to pierwszy tom całkiem ciekawej serii. Pewnie zapoznam się też z kontynuacją, jednak ta część nie jest tym, co na długo zapadnie mi w pamięci.

Moja ocena: 4/6

Za egzemplarz dziękuję księgarni 

3 komentarze:

  1. Ja na kolejną serię niestety się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę teraz wszędzie recenzję tej książki, ale jakoś mnie do niej nie ciągnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że to seria. Wolałabym jednotomową historię.

    OdpowiedzUsuń