Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 12 sierpnia 2018

,,Jak mogłaś" Heidi Perks

Wydawnictwo: Otwarte
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 360
Do kupienia: Gandalf

Thrillery psychologiczne w ciągu ostatnich lat stają się coraz bardziej popularne, a i ja też sięgam po nie coraz częściej.

Charlotte postanowiła odciążyć swoją przyjaciółkę Harriet w opiece nad jej 4-letnią córeczką. Chciała, by kobieta mogła wziąć udział w kursie księgowości. Choć sama miała trójkę dzieci, nie obawiała się tego, że nie poradzi sobie z czwórką. Poszli na festyn, na którym córeczka Harrier zniknęła...

Książka swoją premierę miała dosłownie kilka dni temu. Nie jest to jedna z tych pozycji, po które sięgnęłabym, widząc je na księgarnianej półce. Korzystając z okazji, że powieść w domu się pojawiła postanowiłam się z nią zapoznać w jeden z wolnych dni i nie żałuję.

Kryminał jest naprawdę przemyślany i prawie we wszystkich wątkach zaskakujący. Jedynie sprawa z portretem pamięciowym wydała mi się od razu podejrzana, jednak i tak całość została bardzo dobrze skonstruowana. Tak naprawdę nie wiemy kto kogo oszukuje, co się stało z dziewczynką i dlaczego. Jedno jest pewne - ktoś na pewno kłamie.

,,Jak mogłaś" to thriller, który dosłownie pochłonęłam. Czyta się błyskawicznie, trudno też oderwać się od tej lektury, chcąc jak najszybciej poznać jej zakończenie.. Fabularnie jest nieco podobna do ,,Zanim pozwolę Ci wejść", którą także polecam Waszej uwadze.

Moja ocena: 5,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone




7 komentarzy:

  1. Mam już tę książkę ale jeszcze jej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabuła zapowiada się intrygująco, zatem mam nadzieję, że znajdę na tę książkę czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaintrygowałaś swoją recenzją. Muszę koniecznie poznać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. O myślę, że książka mogłaby mi się spodobać

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zachęcająca recenzja. Okładka książki też.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam thrillery, które wciągają tak, że się je pochłania w całości. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta książka według mnie jest genialna. 😊

    OdpowiedzUsuń