Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 30 lipca 2018

,,Na scenie. Show" Vi Keeland

Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Tania Książka

Rzadko sięgam po romanse, jednak w ostatnim czasie postanowiłam dać szansę ,,Na scenie. Show". Wakacyjny czas sprzyja właśnie lekturom takich nowości.

Kate zdecydowała się na udział w show, w którym kawaler wybiera jedną spośród 20 pań, dlatego, że potrzebowała pieniędzy. Nie przypuszczała, że w czasie nagrywania pozna Coopera, z którym połączy ją bliższa relacja. W jaki sposób wybrną z tej sytuacji?

Po jednej z książek Vi Keeland spodziewałam się lekkiej lektury, romansu, i takie coś właśnie otrzymałam. Powieść nie jest bardzo wymagająca, idealnie sprawdzi się np. podczas jednej z wakacyjnych podróży. Nie ukrywam, że pochłonęłam ją w kilka godzin.

Publikacja jest dość przewidywalna, już praktycznie na początku podejrzewałam, jak się to wszystko skończy. Ksiązka zaliczana jest do serii Niegrzeczne książki, czyli literatury erotycznej, jednak pojawia się tutaj kilka niewyszukanych scen seksu. Jako miłośniczka bardziej romansów niż erotyków jestem tą powieścią usatysfakcjonowana.

,,Na scenie. Show" to wakacyjna lekka książka dla kobiet, po której nie ma co za wiele wymagać. Idealnie umili nam jeden z wakacyjnych dni i w tej roli sprawdzi się idealnie. Jeśli szukacie powieści wyższych lotów, ambitnej, może poczuć się zawiedzeni.

Moja ocena: 4.5/6


Za egzemplarz dziękuję księgarni 

1 komentarz: