Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 31 lipca 2018

,,Pewnego dnia" David Levithan

Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data wydania: 2015
Format : Książka
Liczba stron: 280
Do kupienia: Gandalf

Kilka miesięcy temu czytałam pierwszy tom serii, czyli ,,Każdego dnia". Niedawno w moje ręce trafił biblioteczny egzemplarz kontynuacji.

Tym razem narrację przejęła dziewczyna A. Wydarzenia w większości pokrywają się z pierwszym tomem, jednak jest kilka nowości. Całość została napisana z perspektywy głównej bohaterki.

Pierwszy tom tak średnio przypadł mi do gustu, jednak postanowiłam dać szansę kontynuacji. Nie ukrywam, że jest to lektura, która nieco mnie męczyła. Doszłam jednak do wniosku, że skoro już zaczęłam, to skończę.

Całość pozornie jest napisana typowo językowym językiem, jednak czyta się dość wolno. Pomysł na fabułę był ciekawy - chłopak codziennie budzi się w ciele innego człowieka, jednak wykonanie nie do końca mnie przekonuje.

,,Pewnego dnia" to pozycja, której pewnie bym nie kupiła. Jeśli nadarzy Wam się okazja jej wypożyczenia, warto z niej skorzystać.

Moja ocena: 3/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



3 komentarze: