Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 15 lipca 2018

,,Dom nad kanałem" Agatha Christie

Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data wydania: 2012
Format : Książka
Liczba stron: 256
Do kupienia: Gandalf

Duet Tommy i Tuppence zazwyczaj niesamowicie mnie irytował. Postanowiłam zapoznać się z kolejną pozycją już teraz staruszków po przejściach, czyli ,,Domem nad kanałem".

Każdy z nas jeśli nie ma to słyszał o osobach, które przebywały w domach spokojnej starości. Nie inaczej było z ciotką Tommy'ego, którą postanowili odwiedzić. Traktowali to raczej jako smutny obowiązek, jednak na miejscu okazało się, że inna pensjonariuszka miała wiele ciekawego do powiedzenia. Co z tego było prawdą?

Jestem naprawdę miło zaskoczona tą lekturą, gdyż bohaterowie w żadnym stopniu nie okazali się irytujący. Co więcej, zapoznawałam się z tym kryminałem z naprawdę ogromną przyjemnością. Intryga jak zwykle została bardzo starannie zaplanowana i przemyślana, zakończenie także okazało się dla mnie zaskakujące.

Agatha Christie posługuje się naprawdę prostym językiem. Główni bohaterowie są już staruszkami, jednak nadal czują ducha przygody, a szczególnie Tuppence. Jeśli jesteście ciekawi co z tego wyniknęło, gorąco zachęcam do tej lektury. Mimo tego, że jest to odrębna powieść polecam jej czytanie po zapoznaniu się z poprzednimi tomami o tym małżeństwie.

,,Dom nad kanałem" to naprawdę przemyślana historia, mająca swój początek w domu spokojnej starości. Początki tej sprawy sięgają naprawdę sporo wstecz. Zapewniam, że będziecie zaskoczeni.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz