Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 28 maja 2018

,,Oblivion" Jennifer L. Armentrout

Wydawca: Filia
Data wydania: 2015
Format : Książka
Liczba stron: 400
Do kupienia: Gandalf

,,Oblivion" Jennifer L. Armentrout to tom 1,5. Przeczytamy w nim o wydarzeniach z ,,Obsydiana", tym razem z punktu widzenia Daemona.

Daemon od zawsze stronił od ludzi. Nie był zbytnio zachwycony tym, że naprzeciwko ich domu wprowadziła się nastolatka z matką. Jego siostra od razu się z nią zaprzyjaźniła, a Daemon i Dee nie byli normalni. Przybyli z innej planety, o czym prawie nikt nie wiedział. Daemon za wszelką cenę musiał chronić swoją siostrę. Tylko ona mu została.

Mimo tego, że czytałam tom po tomie, a wydarzenia są z tego samego okresu czasu, nie odczułam znużenia. Z ogromną przyjemnością zapoznawałam się z historią z punktu widzenia chłopaka. Dzięki temu lepiej możemy poznać jego i bliskich, którym razem z nim udało się wtopić pomiędzy ludzi.

Już po dwóch pierwszych częściach widać, że Jennifer L. Armentrout naprawdę miała ciekawy pomysł na tę serię. Publikacje czyta się błyskawicznie, nie ma nużących fragmentów. Może okres czasu nie jest zbyt długi, jednak naprawdę sporo się dzieje. Są to tego typu pozycje, od których naprawdę trudno się oderwać.

,,Oblivion" to 1,5, z którym zapoznałam się z ogromną przyjemnością. Jestem przekonana, że w niedługim czasie zapoznam się też z kolejnymi tomami. Jestem ciekawa, czym autorka mnie w nich zaskoczy.

Moja ocena: 5.5/6

3 komentarze: