Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 21 kwietnia 2018

,,Delikwentki" James Patterson, David Ellis

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 512
Do kupienia: Gandalf

James Patterson ma na swoim koncie kilkadziesiąt powieści. Postanowiłam zapoznać się z jedną z nich, którą napisał w duecie z Davidem Ellisem.

To miał być niezapomniany wyjazd na wczasy czterech przyjaciółek. Kobiety liczyły na wytchnienie, danie sobie luzu, być może poznanie jakichś sympatii, choć wszystkie były zamężne. Okazało się, że faktycznie tak było, jednak nie do końca w pozytywnym sensie. Zostały posądzone o zamordowanie dwóch mężczyzn.

Miałam względem tej książki naprawdę spore nadzieje i z przykrością muszę stwierdzić, że niestety, ale bardzo się zawiodłam. Doczytałam ją do końca tylko dlatego, że byłam ciekawa jej zakończenia i było mi szkoda zmarnowanego czasu na tę część, którą już przeczytałam.

Publikacja została podzielona na kilka dużych części i naprawdę mnóstwo podrozdziałów. Narracja prowadzona jest z kilku punktów widzenia, co uważam za spory atut tej powieści. Zakończenie, które miało pewnie okazać się zaskakujące, wcale nie było dla mnie czymś nadzwyczajnym. Domyślałam się takiego przebiegu spraw niemalże od początku.

,,Delikwentki” to w moim odczuciu przeciętna lektura, która nieco mnie wymęczyła. Może nie do końca proza autora przypadła mi akurat w takiej formie, bowiem kilka jego książek bardzo mi się podobało.

Moja ocena: 2/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone




2 komentarze:

  1. Szkoda, że tak dobrze zapowiadająca się powieść spełzła na niczym.
    Już wiele było takiego typu wątków, a tutaj jak widać totalnie nie wykorzystany. A jeszcze dwóch autorów...
    Wątpię, że po nią sięgnę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro Ciebie wymęczyła to ja raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń