Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 28 lutego 2018

,,Tajemniczy przeciwnik" Agatha Christie

Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data wydania: 2013
Format : Książka
Liczba stron: 304
Do kupienia: Gandalf

Agatha Christie ma na swoim pisarskim koncie kilka podserii ze sztampowymi bohaterami. Tommy i Tuppence są jednymi z nich.

Nie przepadam za tym duetem, do czego mogę się szczerze przyznać. Niemniej, postanowiłam zapoznać się z kolejną powieścią autorki i akurat padło na ,,Tajemniczego przeciwnika", którego miałam w planach już od dawna. 

Statek tonął, więc pewien mężczyzna przekazał kobiecie dokumenty, które miały zaważyć na przyszłości całego narodu. Wiedział, że panie i dzieci będą transportowane w pierwszej kolejności. Przypadkowo w sprawę mieszają się Tommy i Tuppence, którzy mogą znajdować się w niebezpieczeństwie.

Ksiązka nie jest może bardzo szczególnie porywająca, jednak zapoznałam się z nią całkiem szybko. Kilka wątków było dla mnie zaskakujących, inne udało mi się odgadnąć nieco szybciej, niż zrobiła to autorka. Nie uważam czasu poświęconego na ,,Tajemniczego przeciwnika" za stracony, aczkolwiek Agatha Christie ma w swoim dorobku lepsze pozycje.

,,Tajemniczy przeciwnik" to kolejna powieść z duetem Tommy i Tuppence, z którą miałam okazję się zapoznać. Ja za nimi nie przepadam, ale może z Wami będzie inaczej.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



1 komentarz: