Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 25 lutego 2018

,,Światło o Poranku" Krystyna Mirek

Wydawnictwo: Edipresse Książki
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 352
Do kupienia: Hit Salonik

Krystyna Mirek dała się poznać ze świetnych powieści. Czy drugi tom serii ,,Willa pod Kasztanem", który można czytać jako oddzielną powieść też taki jest?

Główni bohaterowie mają całkiem sporo trosk, z którymi muszą się zmierzyć. Magda rozstała się z Konstantym, który wybrał Luizę. Michał kocha się w Biance, ale nie wyznaje jej swoich uczuć. Jak by tego było mało, Magdzie wydaje się, że w plotkach może być nieco prawdy i wnuki chcą wykorzystać babcię. Czy tak faktycznie jest?

Pierwszy tom serii czyli ,,Światło w Cichą Noc" bardzo mi się podobał. Nie ukrywam, że miałam względem kontynuacji całkiem spore oczekiwania. Jak już wspomniałam, tę powieść można czytać bez znajomości poprzedniej części, co uważam za duży plus. W tej publikacji autorka odkrywa przed czytelnikami garść informacji z przeszłości rodziców Bianki.

Całość została napisana bardzo prostym, plastycznym językiem. Nie jest to może powieść od której nie można się oderwać, jednak nie ukrywam, że jej lektura mi się nie dłużyła i z całą powieścią zapoznałam się dość szybko. Jestem bardzo ciekawa, co wydarzy się w kolejnym tomie. Ten miał bardzo ciekawe zakończenie.

,,Światło o Poranku" to bardzo życiowa powieść o wzlotach i upadkach głównych bohaterów radościach i smutkach, przeszłości i teraźniejszości, z którymi muszą się zmierzyć. Zapoznajcie się z nią, gdy będziecie mieli wolny czas.

Moja ocena: 5/6


Za egzemplarz dziękuję Edipresse Książki.

2 komentarze: