Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 24 lutego 2018

,,Reguła nr 1" Marta Guzowska

Wydawnictwo: Marginesy
Data wydania: 2017
Format : Książka
Liczba stron: 376
Do kupienia: Gandalf

1,5 roku temu zapoznałam się z pierwszym tomem serii czyli ,,Chciwością". Teraz przyszedł czas na jego kontynuację.

Simona tym razem ma w planach kradzież czegoś innego, jednak jej szef ma wobec niej inne zamiary. Nie pozwala jej wylecieć z lotniska, szantażując ją ujawnieniem tego, co przemyca. Każe jej poszukać złotego runa, gdyż ma na nie kupca. Wierzy, że ono naprawdę istnieje.

Pierwszy tom tak średnio mi się podobał, ale w końcu korzystając z wolniejszych dni postanowiłam skusić się na kontynuację. W sumie miałam do niej dwa podejścia, bo za pierwszym po kilku stronach nie pociągnęłam tematu i zabrałam się za inne lektury.

Książka o archeologii w połączeniu z kryminałem może spodobać się niejednemu czytelnikowi. Mnie niestety nieco zawiodła. Nie jest to pozycja zła, ale też nie należy w moim odczuciu do tego typu lektur, od których nie można się oderwać. Choć nie jest bardzo obszerna, czytanie podzieliłam sobie na dwa dni.

,,Reguła nr 1" to książka o poszukiwaniu złotego runa. Sporo w niej fabularnych zawiłości, co uważam za duży plus. Jeśli pierwszy tom przypadł Wam do gustu, zachęcam też do zapoznania się z tą kontynuacją.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone




1 komentarz: