Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 10 grudnia 2017

5 lat bloga! Kiedy to zleciało?

Decyzję o założeniu bloga podjęłam w sumie dość spontanicznie. Nie byłam do tego pomysłu bardzo przekonana, więc tym bardziej dziwię się, że Recenzje Kiti mają już 5 lat!


Z tej okazji pokusiłam się o wysilenie moich graficznych zdolności i stworzenie powyższej grafiki, która naprawdę niezwykle mi się podoba.

Przez 5 lat udało mi się napisać ponad 1800 wpisów, nie wliczając w to konkursów itp., ale są w tym także wpisy z różnych kategorii, które możecie zobaczyć na pasku pod nagłówkiem. Kilka razy zmieniałam szablon, a za obecny jest odpowiedzialna Kasia z Media in Motion, której usługi serdecznie Wam polecam.

Najwięcej wpisów pojawiło się w kategorii Fantastyka, Kryminał, Literatura dziecięca oraz Literatura młodzieżowa. Nie stronię także od Powieści obyczajowych, które zajmują dość sporo miejsca na moim książkowym blogu. Pojawiło się takżę kilka wpisów z kategorii Książki historyczne, Poradniki, Kulinarne, czy Powieści erotyczne.

Od założenia bloga z 20-latki stałam się już 25-latką i nadal nie mam złudzeń odnośnie tego, że pisanie bloga będzie tylko moją pasją, z której nie zamierzam rezygnować. Nie należy mi na bardzo dużej ilości współprac, dlatego bardzo się cieszę i dziękuję tym, którzy mi zaufali. Nie sprawdzam co chwilę liczby odwiedzin, ale bardzo dziękuję Wam, którzy do mnie wpadacie. Niektórzy są ze mną pewnie prawie od początku istnienia strony :)

Rocznie czytam między 150-200 książek dla dorosłych, także na brak wpisów i książkowych inspiracji na tej stronie nie możecie narzekać. Uważam, że dzień bez książki jest dniem straconym, chociaż oczywiście zdarzają się też takie okresy, w których robię sobie przerwę od lektur.

Nie przedłużając, bardzo cieszę się, że 5 lat temu skusiłam się na założenie tej strony i mam nadzieję, że szczęśliwie dotrwam do kolejnych urodzin Recenzje Kiti :)


4 komentarze:

  1. Ja już nie wyobrażam sobie blogosfery bez Twojej strony. Recenzje Kiti to już klasyk. Życzę dużo inspiracji w dalszych latach prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wynik.Życzę kolejnych wielu lat przyjemności i radości blogowania.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę Ci kolejnych udanych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń