Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 19 listopada 2017

,,Spirit Animals. Upadek Bestii. Powrót" Varian Johnson

Wydawnictwo: Wilga
Data wydania: 2017
Format: Książka
Liczba stron: 224
Do kupienia: Gandalf

,,Spirit Animals" zaczęłam czytać 2-3 lata temu. Później miałam długą przerwę, jednak na nowo powróciłam do tego cyklu. Dziś zapraszam Was na moją opinię o 10 tomie serii.

Czwórka przyjaciół jest rozdzielona. Starają się walczyć ze złem na kilka frontów, jednak, szczerze mówiąc, nie za bardzo im to na razie wychodzi. Wciąż słabnie ich więź ze zwierzoduchami. Dodatkowo Zerif zostaje zakażony i jest jeszcze bardziej niebezpieczny niż wcześniej. Czy przyjaciołom uda się coś zdziałać w sprawie pokonania zła w tym tomie?

Z przykrością muszę stwierdzić, że o ile pierwsze siedem tomów było naprawdę świetnych, o tyle trzy kolejne to już przedłużanie serii na siłę. Tak naprawdę pewnie zakończyłam swoją przygodę z cyklem po tym tomie, gdyby nie jego zakończenie. Ono sprawia, że z przyjemnością poznam ciąg dalszy.

Publikacja z początku ma bardzo wolną akcję, rzekłabym, że raczej nużącą, niż przyprawiającą o szybszy oddech. Nie jest to jednak obszerna pozycja - ma prawie 200 stron tekstu. Mniej więcej w 2/3 całości akcja zaczyna gwałtownie przyspieszać i w takim tempie zostaje utrzymana do końca pozycji.

,,Spirit Animals. Upadek Bestii. Powrót" co cykl, w którym inny autor pisze pojedynczy tom. Niestety, powoli robi się z tego tasiemiec, który nie wnosi nic do sprawy. Sądząc po wydarzeniach w tomie 10, seria z pewnością nie skończy się na 11 części.

Moja ocena: 4/6

1 komentarz: