Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 21 listopada 2017

,,Pasażerka" Alexandra Bracken

Wydawnictwo: SQN
Data wydania: 2017
Format : Książka
Liczba stron: 432
Do kupienia: Tania Książka

,,Pasażerka" to jedna z nowości wydawnictwa SQN. Autorka znana jest przede wszystkim z serii ,,Mroczne umysły", z którą jeszcze nie miałam okazji się zapoznać. ,,Pasażerka" jest pierwszym tomem drugiej serii autorki.

Etta Spencer nie ma pojęcia o tym, że na świecie istnieją ludzie zwani podróżnikami w czasie i strażnikami. Przez całe życie wydaje jej się, że mieszka w normalnej rodzinie. Jest zrozpaczona, gdy pewnego dnia ginie jej nauczycielka gry na instrumencie, a ona sama ląduje na nieznanym statku, gdzie poznaje tajemniczego Nicholasa. To jeszcze nie koniec nowych i przykrych zdarzeń, które mają spotkać główną bohaterkę.

Lubię książki z motywem podróży w czasie, dlatego byłam przekonana, że ,,Pasażerka" Alexandry Bracken przypadnie mi do gustu. Niestety, z przykrością muszę stwierdzić, że lektura tej książki była dla mnie średnią przyjemnością. Największą winę ponosi za to bardzo drobny druk, strony w całości są wypełnione tekstem, co zdecydowanie nie przyspiesza czytania. Rozumiem, że gdyby ją zwiększyć książka byłaby jeszcze obszerniejsza, ale może warto było to rozważyć.

Fabuła jest całkiem ciekawa i przemyślana, jednak powieść momentami mi się dłużyła. Co prawda, bohaterowie przemieszczają się dość szybko w kolejne miejsca, akcja jest dość wartka, naprawdę sporo się dzieje, jednak i tak za bardzo nie mogłam odnaleźć się w tej historii. Miałam wrażenie, że nieważne jak długo czytam w bardzo niewielkim stopniu posuwam się do przodu.

,,Pasażerka" to książka z zaskakującym zakończeniem, dość nietuzinkowymi bohaterami i zupełnie innym pomysłem na fabułę niż słynna ,,Trylogia czasu" Kerstin Gier. Nie jestem pewna, czy skuszę się na kontynuację tej serii, aczkolwiek druga połowa wydawała mi się już ciekawsza niż pierwsza.

Moja ocena: 3,5/6


Za egzemplarz dziękuję księgarni 

3 komentarze: