Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 31 października 2014

Życiowe piątki.


Przed wyjazdem zawsze warto zaplanować swoją podróż. Pisałyśmy także o tym, gdzie wybierzemy się w najbliższym czasie. Możecie poczytać także co nieco o bajkach mojego dzieciństwa. Wzięłyśmy także udział w spotkaniu z ilustratorką, Panią Iwoną Chmielewską oraz rozważałyśmy, czy warto wybrać się na spotkanie autorskie. Aby nie było nudno pojawił się wpis o 10 restauracjach, do których koniecznie musicie zajrzeć, gdyż są tego warte. Na koniec post o tym, że nudzę się podczas jazdy pociągiem i jak sobie z tym radzę.

W zeszły weekend przeczytałam Mroczny zakątek, Kruger. Szakal oraz dwie bajki, o których mogliście już przeczytać. Odkąd mieszkam w Toruniu prawie zawsze czytam w weekendy, wtedy też tworzę wpisy książkowe na przyszły tydzień. Od poniedziałku do piątku prawie nie czytam, gdyż jakoś nie mam na to czasu. Wolę w tym czasie obejrzeć seriale, których mam teraz mnóstwo i cieszę się, że już niedługo się pokończą, bo zaczyna mnie to męczyć :)

Dziś mam wyjątkowo wolne z racji jutrzejszego święta. Na uczelnię wrócę we wtorek, co bardzo mnie cieszy, gdyż wreszcie będę miała czas, aby trochę odpocząć, popisać nowe wpisy i poczytać. W jednej z pizzerii znalazłam ulotkę o wydarzeniach kulturalnych. Pod koniec listopada ma odbyć się spotkanie z 4 pisarzami w Dworze Artusa, mnie najbardziej interesuje to z Katarzyną Bondą. Książkę już mam, więc myślę, że do tego czasu zdążę ją przeczytać.

W środę doszło do mnie 6 tomików z Hello Kitty, a więc przez najbliższe 6 dni to właśnie o nich będziecie mogli u mnie poczytać. Kitty uwielbiam, więc cieszę się, że mam też o niej aż tyle książeczek. Pierwszy wpis o tej serii pojawi się dziś o 14.00, więc zapraszam. Tymczasem lecę czytać, a już niebawem przedstawię Wam fajną książeczkę dla dzieci, którą kupiłam za 10 zł, ale naprawdę jest warta swojej ceny, ale to gdzieś za tydzień, bo wcześniej nie zdążę. Życzę Wam udanego weekendu i do przeczytania!

10 komentarzy:

  1. Z Katarzyną Bondą też chciałabym się spotkać. Mam nadzieję, że wszystkie Twoje plany się zrealizują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe masz plany czytelnicze. Życzę zatem miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo. Przeczytałam już trzy tomiki Helo Kitty i są świetne!

      Usuń
  3. Skąd Ty kobieto bierzesz czas na to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie mam za bardzo czasu :) Większość rzeczy robię w weekendy.

      Usuń
  4. Poszłabym na spotkanie z Kasią Bondą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo chciałabym poznać Kasię Bondę, ona jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mi się wydaje, dlatego chętnie się wybiorę.

      Usuń