Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 24 października 2014

Życiowe piątki.


Myśleliście o tym, aby nadać wnętrzu osobisty charakter? My tak, dlatego też mamy sporo ozdób origami, które dodają wnętrzu uroku. Podjęłam także temat robienia zakupów, czy sklep ma znaczenie. A Wy, uśmiechacie się choć raz dziennie? Koniecznie zajrzyjcie na nasz wpis. Pisałam także o tym, że przywiązuję się do książek. Z racji tego, że niedługo obchodzimy 22 lata Paulina postanowiła stworzyć listę 22 prezentów na 22 urodziny. Niedługo odbędzie się Salon ciekawej książki w Łodzi, więc warto poczytać o tym, dlaczego warto wybrać się na Targi Książki. Na koniec kilka słów o zachowaniach i zwrotach grzecznościowych.

Od poniedziałku w sumie nic nie czytałam, ani nic specjalnie ciekawego się u mnie nie wydarzyło. Cały czas chodziłam na uczelnię, odrabiałam zadania, oglądałam programy telewizyjne, aby być na bieżąco. Nawet czytać mi się nic nie chciało, ani nie miałam na to za bardzo czasu, więc nie brałam żadnej książki. W weekend może coś poczytam, ale sama nie wiem, za co najpierw się zabiorę. Odnośnie własnej domeny, o czym pisałam wczoraj chyba skuszę się na recenzje-kiti.pl , ale nie jestem jeszcze do końca pewna. 

Listopad ma być dla mnie dość wyjazdowym miesiącem, więc może gdzieś się spotkamy przez przypadek :) Mam zamiar wybrać się na Master Chef 4 Dogs do Poznania 8. listopada. Jeśli dostanę się na spotkanie blogerek to 15. będę w Olsztynie. 22. będę brała udział w kameralnym spotkaniu blogerek w Toruniu, a 29-30 listopada wybiorę się do Łodzi, aby powiększyć biblioteczkę i odwiedzić dwa, mam nadzieję smaczne, lokale. A jakie są Wasze plany ? :)

8 komentarzy:

  1. Świetnie, że będziesz w Łodzi. Na pewno się zobaczymy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Wreszcie będzie okazja.

      Usuń
    2. I ja mam nadzieję, że w tym roku będę w Łodzi. W tamtym roku byłam, ale tylko w przelocie. Jednak teraz liczne na nieco dłuższy pobyt, więc może się spotkamy, choć nie chce zapeszać :)

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie wiem w sumie. Jak zawsze mam daleko w przód kalendarz wypełniony, to teraz jakoś same zajęcia w nim widnieją. Może mam ich trochę za dużo? ;). W każdym razie raczej spotkań blogerów nie planuję. Na pewno trochę czasu spędzę w rodzinnym mieście, trochę pospaceruję, trochę książek powyszukuję... Może trochę kaw ze znajomymi wypiję :). A dalej zobaczymy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może faktycznie za dużo masz, warto by było z czegoś zrezygnować, chociaż pewnie ciężko.

      Usuń
  3. Ja jeszcze nie wiem, co będę robić w listopadzie.. Zawsze spontan, jedynie na początek miesiąca planujemy rodzinne spotkanie, aby świętować 90 urodziny babci :)

    OdpowiedzUsuń