Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 17 października 2014

Życiowe piątki.


TO MÓJ 800 WPIS :)

Tydzień dobrze zacząć od zaplanowania swojego dnia. Gdy już to uczynimy w wolnej chwili możemy przeglądać zdjęcia z Blogowego WOW vol. 2 - część 1 i 2. Dla prawdziwych moli książkowych przygotowałyśmy wpis z poradami, w jaki sposób można nabyć książki za kilka złotych. Jako kolejny ukazał się dość osobisty wpis o ludziach, którzy wiedzą wszystko najlepiej. Rozpoczęłyśmy także pełną mobilizację, a na koniec zastanawiałam się, co byłabym w stanie zrobić, by spełnić czyjeś marzenia.

Ten tydzień mogę podsumować jednym słowem - SPAĆ! Co prawda udało mi się zrobić więcej rzeczy, niż w poprzednim, ze wszystkim zdążyłam się wyrobić, z czego jestem naprawdę zadowolona, jednak wyspać się to ja nie miałam kiedy. Czytałam sobie jedną książkę na tablecie, choć nadal nie uważam, żeby to było najlepsze rozwiązanie. Czcionka mała, słabo widać, ale jakoś dałam radę. Mam wypożyczoną z biblioteki trylogię Heather Graham pt. ,,Noc śmierci", ale coś mnie nie wciąga, więc raczej odpuszczę. Czekają na mnie w domu dwie ciekawe pozycje - ,,Leśny przyjaciel" z Novae Res oraz ,,Magiczna cukiernia. Okruchy magii" od Egmontu, czyli ostatni tom trylogii. Myślę, że kolejne dwa wpisy poświęcę właśnie tym pozycjom, chyba, że dziś jeszcze coś do mnie dojdzie.

W Toruniu mieszka mi się dobrze. Na uczelni mam dość sporo zadań domowych, jednak powoli wdrażam się i coraz szybciej się tym zajmuję. Oglądam mnóstwo seriali, aby później nie mieć zaległości. To chyba pierwszy rok, kiedy zdążamy to wszystko obejrzeć :D Nieocenioną pomocą na pewno służy nam tablet, na którym też mamy dość sporo transferu. Wracam dziś do domu po zajęciach, a Wam życzę miłego dnia. Jutro rodzice obchodzą 34 rocznicę ślubu, a więc szykuje się mała uroczystość :) Udanego weekendu!

14 komentarzy:

  1. Twoi rodzice obchodzą 34 rocznicę ślubu? Jak pięknie! Życzę zatem wam udanej imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi rodzice niedawno świętowali 25 rocznicę :) Twoim serdecznie gratuluję :) i życzę odpoczynku w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że sporo się dzieje. Życzę udanej imprezy u rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie dyskusyjny czwartek? A ostrzegałam, że będzie chaotycznie :( Tu wpis w niedzielę, tam czegoś brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje, bo nie miałam siły ani czasu go napisać. Miałam pilny wyjazd ze środy na czwartek.

      Usuń
    2. Tak czekałam na ten czwartek :/ Szkoda, że do bloga wkradł się nieporządek :( No ale cóż...

      Usuń
    3. Niestety nie wszystko da się zaplanować.

      Usuń
    4. No, ale też zobowiązań pewnych jednak wypadało by dotrzymywać...

      Usuń
    5. Blog to nie jest żaden obowiązek tylko ma mi sprawiać przyjemność. Nie chcę pisać na siłę wbrew sobie, bo czytelnicy i tak to wyczują.

      Usuń
  5. Gratuluje ilości wpisów. :) Oj już nie mów, że nic Ci się nie chcę, tyle wpisów i jeszcze te wyjazdy, pozazdrościć :D

    Pozdrawiam ciepło. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jechałam raczej z musu, niż z przyjemności :) A wpisy piszę na zapas.

      Usuń