Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 21 października 2014

,,Ścigana" Tess Gerritsen

Wydawca: Harlequin Enterprises
Data wydania: 2013
Format : Książka
Liczba stron: 288
Półka: z biblioteki
Do kupienia: Gandalf

Odnoszę wrażenie, że powieści Tess Gerritsen są popularne i chętnie czytane przez czytelniczki, jednak to te wydawane przez wydawnictwo Harlequin Enterprises należą do tych najczęściej czytanych. Tak jest przynajmniej w moim przypadku. Choć na własność posiadam na razie tylko ,,Prawo krwi", które czytałam niedawno mam zamiar zebrać całą serię.

Wyobrażacie sobie sytuację, gdy załoga jednego statku zabija ludzi z drugiego statku, którzy znajdują się już na łodzi ratunkowej i liczą na naszą pomoc? Co do ukrycia mieli ci ludzie, że postanowili zabić niewinną załogę okrętu, na którym nastąpił wybuch? Nie miał pozostać żaden niewygodny świadek zdarzenia, wszyscy prawdopodobnie zginęli. Jednak po jakimś czasie okazuje się, że wcale tak nie było. Rozpoczyna się wyścig, ucieczka przed ludźmi, którzy mogą nam zagrozić. Tak naprawdę możemy liczyć tylko na siebie...

Gdy udałam się do biblioteki i zauważyłam jedną z powieści autorki nie wahałam się ani chwili. Jeszcze tego samego dnia była przeczytana, a ja mam wciąż ochotę na więcej. Kryminały Tess Gerritsen nie są zwykłymi intrygami, w których ktoś traci życie. Fabuła jest tutaj niezwykle zawiła, a dodatkowo obok wątku kryminalnego pojawia się motyw miłosny, który bardzo ciągnie całą sprawę do przodu. Co prawda można się domyślić, że bohaterowie i tak na końcu będą ze sobą, jednak jest to miła odmiana od prawdziwych thrillerów, gdzie krew leje się strumieniami i co chwilę kolejna ofiara traci życie.

,,Ścigana" to książka, którą już kiedyś czytałam, jednak nie zauważyłam tego przy wyborze nowej lektury. Jestem zadowolona, że mogłam zapoznać się z nią raz jeszcze, choć rzadko to czynię. Język autorki jest niezwykle prosty, jest to tak naprawdę lektura na jeden wieczór, od której nie sposób się oderwać. Uprzedzam, że po jej zakończeniu chce się natychmiast sięgnąć po inny kryminał jej autorstwa. Cieszy mnie też fakt, że pomimo, iż jest to seria to każdy tom opowiada o czymś innym i można je czytać nie zważając na kolejność ich wydawania.

Moja ocena: 5,5/6


16 komentarzy:

  1. Na kryminały zawsze mam chęć, także jestem na tak ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam jeszcze nic tej autorki, ale muszę to nadrobić, widzę że to lektura idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym ją dorwała!
    Ale jeszcze chętniej 20 cz. Jeżycjady. czekam na nią!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Jeżycjady czytałam tylko jeden tom, ale kiedyś może przeczytam wszystkie.

      Usuń
  4. Książkę czytałam jakiś czas temu i bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proza tej autorki jeszcze mnie nie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam i jak zwykle mi się podobała, jak wszystkie książki tej autorki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna książka, receznja również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiej lektury nie mogę przegapić.

    OdpowiedzUsuń