Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 20 października 2014

,,Klinika dla zwierząt. Na ratunek sarenkom" Tatjana Gessler

Wydawca: Nasza Księgarnia
Data wydania: 2012
Format : Książka
Liczba stron: 144
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Tatjana Gessler to autorka serii Na ratunek zwierzętom. W Polsce ukazały się dwa tomiki - o sarenkach i kotach. Gdy tylko je ujrzałam wiedziałam, że muszę się na nie skusić.

Marysia od zawsze chciała zostać weterynarzem, tak, jak jej tata. Pewnego wieczoru, gdy pod ich drzwiami znaleźli zapakowanego w karton prawie umierającego szczeniaka miała szansę się wykazać. Jej tata został wezwany do innego zwierzęcia, a Marysia opiekowała się pieskiem. Już wtedy było pewne, że na pewno go nie odda. Rodzice zgodzili się, aby został z nimi i okazało się, że była to bardzo dobra decyzja. Już niebawem Marysia ze swoją przyjaciółką Majką oraz kolegą Markiem mieli wziąć udział w bardzo niebezpiecznej akcji.

Uwielbiam książki o zwierzętach, dlatego gdy trafię na jakąś nową serię biorę choć jeden tomik, aby przekonać się, czy jest ona warta uwagi. Z racji tego, że dwie książeczki tego cyklu kupiłam na wyprzedaży skusiłam się od razu na całość wydaną w Polsce. O sarenkach nigdy nie czytałam, więc tym chętniej zabrałam się do lektury. Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to oprócz przepięknego wydania ilość treści w niej zawarta. Przy innych tego typu pozycjach treści jest tutaj o wiele więcej, niż w innych tego typu książeczkach, co bardzo mnie cieszy. Ilość idzie tutaj jak najbardziej w parze z jakością, co również mnie usatysfakcjonowało.

Jest to opowieść o posiadaniu własnego zwierzątka, sile przyjaźni, zaufaniu i poświęceniu się dla innej osoby, czy zwierzęcia. Autorka w całość bardzo umiejętnie wplata także intrygę ,,kryminalną", z którą muszą zmierzyć się główni bohaterowie. Nie ukrywam, że bardzo podobało mi się, jak zakończyła się ta opowieść. Na zakończenie możemy przeczytać jednostronicowe zestawienie wiadomości o sarnie - nazwa naukowa, gromada, rodzina, długość ciała, wysokość w kłębie, znaki szczególne, występowanie, środowisko, pożywienie, młode, długość życia. Serii o zwierzętach przeczytałam już sporo, jednak ta jedna strona była dla mnie zupełną nowością.

,,Klinika dla zwierząt. Na ratunek sarenkom" to barwna opowieść napisana niezwykle prostym i wciągającym językiem. Całość dopełniają ilustracje zwierzątek, w szczególności sarenek, choć nie tylko. Gatunkowo występuje tutaj także na prawdę wiele istot, które możemy spodziewać na ilustracjach. Jest to głównie opowieść o sarenkach, choć nie tylko. Szczególnie spodoba się miłośnikom wszystkich zwierząt, tym domowych i leśnych.

Moja ocena: 5,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


10 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam książki o zwierzętach, więc to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urocza okładka. Również uwielbiam książeczki o zwierzątkach, dlatego wyjątkowo chętnie skuszę się na powyższą pozycje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka w sam raz dla Kinii. :) Uwielbia słuchać bajek o dziewczynkach i o zwierzątkach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam mała też lubiłam książki o zwierzętach i do dzisiaj mi to zostało.

      Usuń
  4. Mam w pracy obie części, ale jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń