Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 26 września 2014

Życiowe piątki.


Na początek o tym, że lubimy działać intensywnie lub też tak odpoczywać. Następnie pojawił się wpis o tym, gdzie chodzę co 5 tygodni, dzień później o lokalu Eksperci i kawa w Bydgoszczy. Wpis pt. 5 sposobów na wolne popołudnie może przydać się każdemu z nas. Podobnie jak ten, dlaczego nie możemy nic oszczędzić oraz skuteczne sposoby na oszczędzanie. Na koniec coś słodkiego, czyli kilka słów o lokalu Manufaktura Wyrobów Cukierniczych w Toruniu.

W zeszłym tygodniu w piątek byłam w Bydgoszczy zawieźć dokumenty. W sobotę wybrałam się do wspomnianego wyżej Eksperci i kawa. W niedzielę pojawiłyśmy się w Toruniu, by zrobić lizaka. W poniedziałek dotarła do mnie wielka przesyłka, prawie wszystkie książki do recenzji na które czekałam.





Czekam teraz jeszcze na 10 tom ,,Na tropie Bestii", gdyż przez przypadek otrzymałam pierwszy (jeśli ktoś jest chętny mogę oddać), ,,Cesarzową nocy" i być może ,,Mroczny zakątek". Na szczęście to wszystko mam już przeczytane, więc nie zrobi mi się kolejka. Wiecie, czego się spodziewać. Następnie nastąpi seria cyklów z WOW, którą mam plan zakończyć 12. października ;)

A Wy kiedy zaczynacie studia, jak plan? Co ciekawego teraz czytacie? :)

14 komentarzy:

  1. wooow, ile super książek dostałaś ^^ Ja teraz czytam książkę himalaisty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Boska jest ta książeczka. I co najważniejsze tez z przesłaniem.

      Usuń
  3. Super książki. Ja kupiłam sobie ostatnio "zamień chemię..." i bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ty jesteż energiczna. Cały czas coś się u Ciebie dzieje, fajnie. Życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne nabytki książkowe, zwłaszcza seria ,,Na tropie Bestii". Ja na razie zaczytuje się w przedpremierowych książkach (aż 5), ale na razie nie mogę zdradzić tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne książeczki :) Hektor najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, z tych dla małych dzieci, co czytam jest najfajniejszy.

      Usuń
  7. Mój plan jest tragiczny, zobaczymy jak to będzie w praktyce. Uczelnia postanowiła iść z duchem czasu, więc wykorzystała do układania jakiś program, lecz rezultaty nie cieszą nikogo - nawet wykładowców...

    OdpowiedzUsuń