Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 1 września 2014

,,Fałszywy książę", ,,Król uciekinier" Jennifer A. Nielsen

Wydawca: Egmont
Data wydania: 2013
Format : Książka
Liczba stron: 392
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Jennifer A. Nielsen to autorka sagi fantasy The Underwold Chronicles. W Polsce z kolei ma pojawić się jej trylogia młodzieżowa, dostępne są już dwa tomy.

Sage od kilku lat tułał się po sierocińcach, gdyż nie miał rodziców. Nie jadł tam zbyt dobrze, dlatego pewnego dnia postanowił ukraść kawał mięsa, aby podzielić się nim z resztą towarzyszy. Niestety, został schwytany i wykupiony przez pewnego mężczyznę. Później dowiedział się, że ów człowiek zgromadził czterech chłopców, wobec których miał pewien plan. Jednak na razie musiał on pozostać jedynie pilnie strzeżoną tajemnicą.

Już od ok. 1,5 roku,czyli od chwili, gdy pojawiła się ta pozycja miałam ochotę zapoznać się z tą serią. Sporo osób czytało, zachwalało, ja jakoś nigdy nie byłam przekonana. Aż w końcu nadszedł ten dzień, gdy nie mogąc zdecydować się na to, którą lekturę mam przeczytać postanowiłam skusić się na ,,Fałszywego księcia". Bez cienia żalu powiem, że jest to wspaniała pozycja młodzieżowa z wątkiem intrygi w tle, która wciąga od pierwszej aż do ostatniej strony. Wprost nie mogłam się od niej oderwać. Gdy przeczytałam ostatnie zdanie sama byłam zdumiona, że pochłonęłam ją w tak krótkim czasie. Naprawę wciąga.


Opowieść jest bardzo dobrze skonstruowana, ciekawa, momentami zaskakująca i nade wszystko nieprzewidywalna. Możemy tylko domyślać się, co wydarzy się na kolejnej stronie, jednak nie możemy być tego do końca pewni. Autorka doskonale zmienia tropy i nic nie jest takie, jakie mogłoby się wydawać. Dość często czytam książki młodzieżowe, czy też przygodowe, jednak z taką fabułą nie spotkałam się do tej pory nigdy.


,,Fałszywy książę" to wspaniała książka nie tylko dla nastoletnich miłośników. Z pewnością przypadnie do gustu tym, którzy lubią przygody oraz zaskakujące historie. Ja jestem bardzo zadowolona, że w końcu znalazłam czas, by się z nią zapoznać i już nie mogę doczekać się lektury drugiego tomu. Mam nadzieję, że na zwieńczenie trylogii także nie będziemy musieli zbyt długo czekać.


Moja ocena: 5,5/6
~*~


Wydawca: Egmont
Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 376
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Na tronie zasiadł nowy król. Wielu mieszkańców oraz regentów z pewnością było zdziwionych jego ponownym pojawieniem się. Niestety, nowy władca nie był bezpieczny. Czyhano na jego życie, a niedługo także miała mieć miejsce wojna. Co zrobił król? Jak postanowił postępować? Czy doszło do wojny?

Niedługo po skończeniu pierwszego tomu zabrałam się za jego kontynuację. Opowieść jest tutaj także bardzo fascynująca i wciągająca. Pojawia się nowy wątek, piratów, który został bardzo rozwinięty. Dzięki niemu możemy bliżej poznać tych ludzi, ich zwyczaje oraz postępowanie. Przyznam szczerze, że ten pomysł bardzo przypadł mi do gustu i z chęcią o nim czytałam.

Tak, jak w poprzedniej części pojawiały się także intrygi, walka o tron. Nie zawsze wszystko było takie, jak miało się wydawać. Wróg mógł stać się przyjacielem, a przyjaciel wrogiem. Nigdy nie wiadomo, co wydarzy się na kolejnej stronie, ani jak potoczą się dalsze losy bohaterów. Kolejnym atutem powieści z pewnością jest fakt, że jest ona raczej nieprzewidywalna i zaskakująca. Z niecierpliwością czekam na trzeci tom, wieńczący całość.

,,Król uciekinier"  to już drugi tom o królu Jaronie, władcy, który miał po latach powrócić na tron. Najważniejsze fakty z pierwszego tomu były tutaj przypominane w odpowiednich momentach, więc nawet po dłuższej przerwie możemy szybko zorientować się, o czym był poprzedni tom. To jedna z lepszych książek przygodowych, z jakimi miałam okazję się zapoznać. Jeśli lubicie intrygi, piratów, spisek to powinna Wam się spodobać.

Moja ocena: 5,5/6


10 komentarzy:

  1. Obydwie książki mnie zainteresowały. Moze uda mi się jakąś przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej serii, ale skoro twoim zdaniem to jedna z lepszych książek przygodowych, to mnie nie pozostaje nic innego jak przekonać się o tym osobiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę, a poza tym nie jestem odosobniona w swojej opinii.

      Usuń
  3. Wiedziałam, że pierwszy tom Ci się spodoba, a druga recenzja zachęca mnie do sięgnięcia po kolejny. :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo słyszłam o obu tych ksiażkach, ale nigdsy mnie dostatecznie nie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś szczególnie mnie ta seria nie interesowała, nie moja tematyka, ale po Twojej recenzji chyba zmieniam odrobinę moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też początkowo nie byłam do niej przekonana, jak widziałam opinie na innych blogach.

      Usuń