Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 8 sierpnia 2014

Życiowe piątki.


Na naszym wspólnym bliźniaczym blogu w minionym tygodniu pojawiły się wpisy o bliźniaczych rozmówkach, restauracji Neapol w Ciechocinku, Ciechocinku widzianym naszymi oczami, restauracji Róże, Fiołki i Aniołki w Inowrocławiu, o tym, jak nam się wspólnie mieszka, czym się kierować się przy wyborze restauracji i czy lubimy chodzić do kina. Jak widzicie ten tydzień obfitował w większości w nasze relacje z wyjazdów, ale na szczęście już zakończyłyśmy nasz podróżniczy okres;)

W tym tygodniu doszłam też do wniosku, że nie chce mi się już w te wakacje jechać do Łodzi. Mam nadzieję, że wybiorę się tam w przyszłym roku lub też na jakieś Targi, jeśli coś takiego będzie się tam odbywać. Dodatkowo zlikwidowali mi pociąg poranny, którym miałyśmy się tam udać i ostateczna decyzja zapadła, że w tym roku Łodzi to my jednak nie ujrzymy. Nie powiem, żeby było mi przykro, bo już dość się najeździłam w tym tygodniu i marzę o odpoczynku.

Poprzedni tydzień to był istny maraton. W 5 dni odwiedziłyśmy 4 miasta, a tu wciąż po powrocie trzeba było pisać relację na przyszły dzień/dni. Istny szał, na szczęście zakończony powodzeniem. Teraz w obecnym tygodniu sobie leniuchowałam. Na jeden dzień nawet wybrałam się na działkę, aby sobie odpocząć. Wakacje sprzyjają czytaniu, tylko nie nadążam dodawać moich opinii. Za dużo czytam jednym słowem:)

Mam nadzieję, że w kolejnych Życiowych piątkach pokażę Wam pozycje z klasyki bajek, które udało mi się kupić za śmiesznie niską cenę. Ja jestem zachwycona zakupem, wierzę, że książki już niebawem do mnie dotrą. Jeśli już o tym mowa to pochwalę się, że wygrałam u Marty Kor ,,Głowę Anioła" Hanny Cygler, serdecznie dziękuję :* Z pewnością lektur do czytania mi nie zabraknie. A co jest u Was na topie, co polecacie? :)

DOPISANE :
Moje nowe zdobycze.




14 komentarzy:

  1. Ja póki co byłam we Wrocławiu, Świdnicy, Krakowie, Częstochowie, WIeliczce, Trzebnicy i chcę w przyszłym tygodniu jeszcze do Łeby pojechać :) Szkoda, że pogoda ma się zmienić ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też się sporo najeździłaś. Niestety nie wiem nic o zmianie pogody, bo za bardzo tego nie śledzę.

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej książki. A Łódź jeszcze zdążysz odwiedzić. Na pewno się spotkamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale piękny zestaw bajeczek !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne. Tylko jak widziałam zdjęcie w Internecie to wydawało mi się, że są większych gabarytów.

      Usuń
  4. Faktycznie miałaś bardzo intensywny tydzień :)
    Ja dzisiaj późnym wieczorem jadę na Chorwację i mam pokaźną listę książek do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to szybko zleciało, udanego wyjazdu Ci życzę.

      Usuń
  5. Ale wyjazdów :) Ja w tym tygodniu prawie cały czas w domu, tzn. nie wyjeżdżałam poza moją miejscowość i pobliskie miasto. ;)
    Życzę Ci miłego czytania. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę wydania tych bajek, bo sama mam jeden tytuł podobny w domu:)) A te wyjazdy, to tak wakacyjnie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli całkiem pracowite wakacje - korzystaj póki możesz!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń