Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 15 sierpnia 2014

Życiowe piątki.


Poprzedni tydzień zaczęłyśmy z pompą, czyli przedstawiłyśmy przyjęcie z Hello Kitty, następnie pojawił się wpis o tym, jak wymieniamy się obowiązkami domowymi, kolejne bliźniacze rozmówki, co nieco o potrawach, które nas łączą, trochę książkowo, czyli ,,Admiralette" Andrzeja Tucholskiego, blogera z jestkultura.pl, trochę o mnie, czyli 5 moich sekretów ;) oraz obalałyśmy mit, że student zawsze jest biedny.

W ciągu tych 7 dni udało mi się zakupić kilka pozycji do mojej biblioteczki, z których jestem niesamowicie zadowolona. Głównie jest to ,,O krok za daleko", które już przeczytałam oraz 4 książeczki dziecięce. Jedna jest o Paulince, co bardzo ucieszyło moją siostrę, gdyż nigdy wcześniej takiej nie spotkała. Na pół kupiłyśmy też jeszcze cztery inne powieści, jestem bardzo ciekawa niektórych z nich. Oprócz tego do naszego domu zawita także szczotka Tangle Teezer, zobaczymy, jak się u nas sprawdzi. Sporo osób ją zachwala. Dotarły do nas także dekoracje na kolejne 3 przyjęcia tematyczne na nasz bliźniaczy blog, więc nie możemy narzekać na nudę.

Miałam jeszcze jechać w te wakacje w kilka miejsc, ale raczej na razie odpuszczę sobie wyjazdy z powodu, można powiedzieć, spraw rodzinnych. Może za jakiś czas wybiorę się do Torunia,bo tak naprawdę nigdy nie byłam tam nic zwiedzać, ale jeszcze muszę to przemyśleć. Niedługo też muszę jechać po odbiór dokumentów z obrony i złożyć dokumenty na studia magisterskie. Szczerze przyznam, że nie za bardzo mi się chce, ale mam już piękne zeszyty, więc pójdę :P

Trochę sobie poczytałam, ale jakoś tak średnio wiem, co mam czytać, jako kolejną pozycję. Mam tego tyle, że nie mogę się nigdy zdecydować. Jakoś jednak daję radę:) Skończyły mi się seriale i programy do oglądania, może polecicie jakieś warte uwagi od razu z linkami do stron, gdzie mogę je oglądać? Byłabym zobowiązana! Tymczasem idę szukać sposobu, jak się nie narobić, czyli leżeć dalej:) Miłego weekendu.


14 komentarzy:

  1. Mimo wszystko i tak sporo pozwiedzałaś w te wakacje. Ja raptem miałam tylko jeden dłuższy wyjazd, a tak to tylko praca i dom.
    Co do filmów/ seriali, niestety nic ci nie polecę, bo nie oglądałam w ogóle żadnych programów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj wieczorem zaczęłam oglądać Prawo Agaty i już prawie kończę pierwszy sezon.

      Usuń
  2. A jakie seriale lubisz? Bardziej polskie czy zagraniczne? Może oglądasz Pamiętniki Wampirów? Ja je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dobre i na złe, Lekarze, Na sygnale, Czas honoru, teraz jeszcze Prawo Agaty i kulinarne.

      Usuń
  3. Nie wiem, jakie seriale lubisz :) Ja oglądam Chasing Life, według mnie jest świetny; kiedyś oglądałam także Hart of Dixie, ale jakoś przestałam, właściwie nie wiem, dlaczego. A może Pretty Little Liars? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak, a na jakich stronkach się to ogląda i czy są po polsku? :)

      Usuń
  4. Nie mam czasu na oglądanie, więc nic ci nie pomogę, wybacz:)
    Studenckie życie i kasa, ale ja szalałam na studiach, kasę miałam zawsze od rodziców, lub z sezonu, bo odkąd pamiętam od młodych lat sprzedawałam w sezonie w Mielnie pamiątki itp.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja prawie nic nie oglądam w TV, więc niestety nic nie doradzę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego weekendu! A co do seriali - jeśli lubisz "Lekarzy" i "Na dobre i na złe" - to dalej w takich delikatnie medycznych klimatach mogę polecić Ci amerykańskich "Chirurgów" :-)

    OdpowiedzUsuń