Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

,,Kotek szuka mamy" Anna Wiśniewska

Wydawca: Olesiejuk
Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 16
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Anna Wiśniewska to autorka kilkuset książeczek napisanych samodzielnie lub we współpracy z innymi autorami. Choć jest to z pewnością dość sławna osoba, ja jeszcze nie miałam sposobności czytać nic jej autorstwa.

Książeczka opowiada o małym kotku, Puszku, który pewnego dnia obudził się i nie zauważył w swoim otoczeniu mamy ani rodzeństwa. Postanowił udać się na ich poszukiwania, po drodze pytając napotkane zwierzęta o to, czy ich nie widzieli.

Książeczkę zakupiłam za kilka złotych, gdyż spodobała mi się od pierwszego wejrzenia. Należy ona do serii Książeczka maluszka. Tekstu nie ma w niej za wiele, po dwie-trzy linijki na dwóch stronach przy napotkanych zwierzętach. Ilustracje także są bardzo wyraziste i moim zdaniem ładne. Już z nich można wywnioskować, że Puszek wybrał się na poszukiwania swojej rodziny.

,,Kotek szuka mamy" to bardzo ciekawa i ładnie wydana pozycja o poszukiwaniach swoich najbliższych. Mi bardzo się spodobała i mam nadzieję, że kiedyś jeszcze trafię na jakąś książeczkę z tej serii, gdyż moim zdaniem jest ona warta uwagi. Pozycja szczególnie spodoba się miłośnikom zwierząt, a zwłaszcza kotów.

Moja ocena: 5,5/6



Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania


15 komentarzy:

  1. Tam gdzie kotek, tam i ja. Istna ze mnie kociara.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że masz sentyment do bajek i bardzo często je kupujesz do własnej biblioteczki, prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilustracje są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez uwielbiam koty, mam dwa, jedne bardzo bliski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudności!! Chce to mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie opisane. Czekam na jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń