Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 22 sierpnia 2014

Życiowe piątki.


W zeszły piątek napisałam wpis o ludziach o gołębim sercu, potem mogliście poczytać o tym, czy lubimy chodzić do restauracji, jak rodzi się plotka, a także o naszych planach na jesień, o naszym kończeniu wszystkich spraw, czyli robieniu na całego. Pojawił się także wpis z naszymi bliźniaczymi rozmówkami, przy którym można się pośmiać. Na koniec takie krótkie podsumowanie miejsc, które warto zobaczyć w Bydgoszczy. A już dziś po południu przyjęcie z Myszką Minnie :)

Od zeszłego piątku aż do godzin wieczornych we wtorek przez bite 5 dni oglądałyśmy 5 sezonów Prawa Agaty. Świetny serial, moim zdaniem to najlepsza produkcja ostatnich lat, którą miałyśmy okazję obejrzeć. Plusem jest fakt, że prawie w każdym odcinku jest nowa sprawa sądowa, a wątek głównych bohaterów toczy się dalej. Obejrzałyśmy w 5 dni 67 odcinków po prawie 50 minut i nie mamy dosyć. Już nie możemy doczekać się kolejnej serii.

W związku z tym w tym tygodniu zarzucałam Was linkami z opiniami o dziecięcych pozycjach, gdyż na inne nie miałam zwyczajnie czasu. Chciałam jak najszybciej skończyć to oglądać, gdyż każdy odcinek wnosił coś nowego i byłam bardzo ciekawa dalszych losów. Poza tym czytałam też jeden kryminał, o którym co nieco przeczytacie w poniedziałek. Nie do końca jednak jestem zachwycona z jego lektury.

Moje plany na przyszły tydzień? Może poczytam coś nowego, ale znów nie wiem co, więc może jakaś przesyłka ułatwi mi wybór. Z pewnością jednak nie będę się nudzić, gdyż nie mam na to czasu, a czasem lubię sobie tak zwyczajnie poleniuchować :) Już niebawem Blogowe WOW vol. 2, szczerze mówiąc, nie mogę się go już doczekać!

8 komentarzy:

  1. Kiedyś próbowałam oglądać Prawo Agaty, ale jakoś nie zainteresował mnie na tyle, bym chciała dalej wiernie śledzić kolejne odcinki. Ja ogóle mało oglądam telewizji, bo wolę w tym czasie poczytać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę poczytać, ale seriali też oglądam dość sporo.

      Usuń
  2. Jakoś ten serial do mnie nie przemawia a powinien ponieważ sama jestem z zawodu prawnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja póki co skończyłam "Prawo Agaty" na drugim sezonie. Nie wiem kiedy nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam się oderwać, więc oglądałam do końca piątego.

      Usuń
  4. Ja oglądałam "Prawo Agaty", ale po kilku odcinkach przestałam, niestety mnie nie porwał, a z prawniczych Suits bije na głowę wszystkie, jakie są :)

    OdpowiedzUsuń