Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 22 sierpnia 2014

,,Zagadki przeszłości" Kate Atkinson

Wydawca: Czarna Owca

Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 368
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, Czarna Owca

Kate Atkinson stała się dość rozpoznawalna kilka miesięcy temu, kiedy na rynku ukazała się jej bestsellerowa powieść ,,Jej wszystkie życia". Tym razem miałam okazję zapoznać się z pierwszym tomem kryminalnej serii jej autorstwa.


Przed wieloma laty w jednej rodzinie zdarzyło się nieszczęście - zaginęła jedna z córek, najmłodsza. Nie w tym samym czasie doszło do innej tragedii - 18-letnia dziewczyna, Laura, została zamordowana, sprawcy nigdy nie odnaleziono. Pojawia się jeszcze trzecia historia, historia kobiety, która miała dziecko i lubiła mieć wszystko pod kontrolą. Spokój zakłócił jej mąż, a następnie wydarzyła się tragedia. Z tymi trzema sprawami związany jest detektyw Jackson Brodie. Czy uda mu się rozwiązać sprawy sprzed lat?


Gdy zobaczyłam wiadomość z zapowiedziami sądziłam, że ta książka przypadnie mi do gustu i okaże się kolejną kryminalną pozycją, z którą miałam okazję się zapoznać. Tak się jednak nie stało.Na początku książka strasznie mnie nużyła, zmieniło się to po jakichś kilkudziesięciu stronach, jednak nadal nie miałam zbytniej ochoty na jej lekturę. Przyznam szczerze, że po części zmuszałam się do jej lektury. Dopiero tak gdzieś od połowy kryminału znacznie wciągnęłam się w fabułę i treść pozostałą mi do końca przeczytałam już bez trudu. W książce znajduje się bardzo mało dialogów, strony są praktycznie w całości wypełnione tekstem.


Jest to dopiero pierwszy tom czterotomowej serii z detektywem Jacksonem Brodiem. Pierwsza część nie należy do moich ulubionych kryminałów, które miałam okazję przeczytać. Wobec tego nie mam zbytniej ochoty na dalsze tomy, choć możliwe, że jeszcze zmienię zdanie. Całość podzielona jest na rozdziały, historie wymienione powyżej przeplatają się ze sobą. Na końcu znajdują się także dość ciekawe dopiski do każdej z historii opowiedzianych na początku.



,,Zagadki przeszłości" to pozycja, która tak naprawdę może spodobać się każdemu z nas. Ja nie jestem do końca zadowolona z jej lektury, jednak wierzę, ze znajdą się także osoby, które zachwyci już od pierwszych stron. Jeśli lubicie tajemnice z przeszłości, których ujawnienie po latach może zmienić życie innych osób, członków rodziny to możecie się na nią skusić.



Moja ocena: 3/6


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję



22 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że to pierwsza część z serii. Książkę czytałam jeszcze pod starym tytułem i całkiem mi się podobała, choć z kryminałem raczej mało ma wspólnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale mnie nie dziwi twoja chłodna ocena, bo skoro nudziłaś się przez prawie połowę fabuły, to i tak cię podziwiam, że w ogóle dotrwałaś do końca, bo ja chyba bym nie dała rady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie sięgam po kryminały z czarnej serii, a tu takie rozczarowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale z tego co widziałam nie jestem samotna w swojej ocenie.

      Usuń
  4. Czytałam już kilka niepochlebnych opinii na temat tej książki. U ciebie również ocena nie za dobra. Zobaczymy mam książkę na półce - jeśli mi się nie spodoba to po kolejne części nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opinie oo tej książce już rzuciły mi się w oczy, niestety nie były wysokie, ja jednak jak będę miała sposobność pożyczenia jej w bibliotece z chęcią zaglądnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z reguły książki z czarnej serii są ciekawe, ale nie tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że czekało na Ciebie takie rozczarowanie. Chyba się jednak nie skuszę....

    OdpowiedzUsuń
  8. To mnie szczerze zaskoczyłaś, bo byłam pewna, że ta ciekawa i intrygująca okładka skrywa interesującą, godną uwagi historię. Szkoda. Tym bardziej, że powieść pochodzi spod pióra znanej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej pisarki, ale po twojej recenzji myślę, że chyba nic straconego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, przynajmniej w przypadku tej książki.

      Usuń
  10. Oj, szkoda, że się wynudziłaś przez pierwszą połowę. Ja niestety nie takich książek obecnie poszukuję.

    OdpowiedzUsuń