Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

,,Magia krwi" Tessa Gratton

Wydawca: Dolnośląskie
Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 392
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Tessa Gratton od najmłodszych lat chciała zostać czarodziejką. Dziś możemy poczytać jej dwie książki łączące fantastykę z horrorem.

Silla nie mogła uwierzyć w to, że jej ojciec mógł zamordować ich matkę. Choć całe miasteczko uznało ich za niepoczytalnych i niespełna rozumu dziewczyna postanowiła udać się na grób ojca, gdzie znalazła tajemniczą księgę. Od razu postanowiła wypróbować jedno z zaklęć, magiczny przepis, który zmienił liść. Jednak to był dopiero początek jej przygód z magią. Jak to się skończyło? Dlaczego jej rodzice zginęli?

O książce przeczytałam kilka miesięcy temu i byłam pewna, że się z nią zapoznam, gdy tylko nadarzy się okazja. Krótko po otrzymaniu przesyłki od razu zabrałam się za jej lekturę. Początkowo nie byłam przekonana, czy to powieść dla mnie, jednak bardzo szybko zmieniłam zdanie. Praktycznie już po kilku stronach zostałam wciągnięta w wir magii i nie mogłam sięz niego wyplątać aż do ostatniego zdania. Książkę czyta się bardzo szybko i z ogromną przyjemnością. Jest to połączenie horroru z magicznymi zaklęciami, które mogą doprowadzić do tragedii.

Gdy czytałam tę pozycję nasunęła mi się myśl, ze czytałam gdzieś podobną fabułę. Niemal od razu skojarzyłam, że było to całkiem niedawno w ,,Królu Kruków" Maggie Stiefvater, która raczej średnio mi się podobała. Ta pozycja jest o wiele ciekawsza i lepiej skonstruowana. Przeszłość miesza się z teraźniejszością, a my powoli odkrywamy tajemnice niektórych bohaterów. Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się zakończenia niektórych wątków. Bohaterowie są dobrze skonstruowani, fabuła interesująca. Podczas lektury tej książki nie można się nudzić, oczywiście, jeśli ktoś lubi takie klimaty.

,,Magia krwi" to pierwszy tom serii o Silli i Nicku oraz ich bliskich i znajomych. Z tego co zauważyłam bohaterami drugiego tomu są zupełnie inne osoby, choć być może ich losy w jakiś sposób się połączą. Mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję zapoznać się z drugim tomem, gdyż jestem ciekawa historii tej dwójki.

Moja ocena: 5,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania


16 komentarzy:

  1. W tym miesiącu stanowczo mam za dużo magii i to dobrej magii pod względem fabuły. O tej książce chyba nie słyszałam... jeśli nadarzy się okazja to przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli uważasz, że fabuła Ci podpasuje, to warto.

      Usuń
  2. Sama nie wiem. Książka wydaje się całkiem ciekawa, tylko obecnie mam w planach inne lektury. Zapamiętam jej tytuł, tak na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskakujące zakończenia wątków to zdecydowany plus. Jednak większość dzisiejszych książek bywa pod tym względem przewidywalna. Chętnie przeczytam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej się nie skuszę... Nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio coraz odważniej sięgam po takie książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczekam na recenzję kolejnego tomu i jeżeli będzie on dobry, to być moze przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fabuła mnie do siebie jakoś nie przekonała, a to chyba też nie gatunek, który namiętnie czytam, więc spasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągle nie przekonuje mnie ten gatunek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie z kolei obyczajowe średnio przekonują :)

      Usuń