Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

,,Poradnik małego patrioty" Marcin Przewoźniak

Wydawca: Papilon
Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 128
Półka: posiadam

Marcin Przewoźniak to autor między innymi dość popularnej książeczki dla dzieci ,,Przepraszam, czy tu straszy?" oraz kilku poradników dla dzieci.

Każdy z nas choć w jakiejś części powinien czuć się patriotą niezależnie od wieku, stanu majątku, czy miejsca zamieszkania. Aby dobrze spełniać swoje powinności powinniśmy najpierw posiadać odpowiednio dużą wiedzę o naszym kraju. Takich informacji z pewnością dostarczy nam najnowsza książka Pana Marcina Przewoźniaka, którego miałam okazję poznać osobiście na Targach Książki w Poznaniu.

Książka liczy sobie niecałe 130 stron, ale jest prawdziwą kopalnią wiedzy o Polsce. Możemy poczytać o tradycjach, zwyczajach, potrawach, ustroju w Państwie, symbolach narodowych. Dowiemy się także, jakie sławne osoby wywodzą się z naszego kraju i w jakich dziedzinach zasłynęły. Poczytamy także o różnych władcach i ich dokonaniach dla RP. Dzięki pozycji będziemy mogli w jakimś stopniu zasięgnąć wiedzy o czasach PRL-u, czy o Konstytucji. Zapewniam Was jednak, że to jeszcze nie wszystkie tematy, a te, które wymieniłam są tylko minimalną cząstką tematów, które w swojej publikacji porusza autor.

,,Poradnik małego patrioty" to książka, z której możemy dowiedzieć się wiele o kraju, w którym żyjemy. Jest ona przeznaczona dla dzieci już od 6 lat, jednak tak naprawdę może się z nią zapoznawać każdy. Dzięki jej lekturze dowiedziałam się wielu nowych i interesujących rzeczy. Przy tematach znajdują się także krótkie rymowanki, mające ułatwić zapamiętanie niektórych faktów. Znajdują się także ramki Z bocianiego gniazda, gdzie zamieszczone zostały ciekawostki. Ja jestem bardzo zadowolona, że miałam okazję się z nią zapoznać.

Moja ocena: 5/6


Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania 



Książka została przeczytana w ramach wyzwania


16 komentarzy:

  1. Super są takie książeczki, ciekawostki o patriotyzmie mnie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba kupię mojej siostrzenicy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że warto mieć ją w swojej biblioteczce;)

      Usuń
  3. Według mnie, bardzo fajnym pomysłem w książce było wprowadzenie obok typowych faktów na temat kraju, właśnie tych krótkich wierszyków-rymowanek.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna książka. W moim domu zapewne znajdzie ona swoje miejsce i zainteresowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że takie książki powstają. Warta polecenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej serii jest kilka takich pozycji, ja na razie czytałam tylko tę jedną.

      Usuń
  6. Chętnie zapoznałabym się z tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patriotyzmu trzeba uczyć! Widzę, że książka jest piękna pod względem graficznym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam książki z tej serii, choć niestety żadnej nie mam na własność. Żałuję, że ich nie było kiedy ja byłam dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to nasze dzieci będą mogły z nich korzystać.

      Usuń