Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 26 sierpnia 2014

,,Bezcenny dar" Jim Stovall

Wydawca: Replika
Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 204
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Jim Stovall to autor kilku książek w języku angielskim, jednak ja dopiero niedawno dowiedziałam się o jego twórczości. Postanowiłam się także skusić na jego powieść ,,Bezcenny dar", która okazała się być rewelacyjną i zmuszającą do refleksji książką.

Red Stevens z racji podeszłego wieku zmarł. Zostawił jednak swojej rodzinie spory spadek, który udało mu się zgromadzić przez całe życie. Wnukowi swojego brata nie zostawił na razie nic. Aby Jason otrzymał swoją część musiał przejść 12 prób, po jednej na miesiąc. W każdej chwili mógł to przerwać, jednak wtedy nie otrzymałby nic. Czy udało mu się dojść do końca tej próby? Jaki cel miało takie postępowanie Reda?

O książce jedyny raz przeczytałam o Miłośniczki Książek i już wtedy ta pozycja bardzo mnie zainteresowała. Byłam bardzo ciekawa, jakie zadania przygotował zmarły dla swojego krewnego, co mu to dało i czy Jason zdecydował się je ukończyć. Dlatego też bardzo ucieszyłam się, gdy ta powieść znalazła się w mojej biblioteczce i niemal zaraz po otrzymaniu przesyłki zabrałam się za jej lekturę. Nie jest to z pewnością pozycja, jakich wiele. Jest tutaj fabuła, jednak różni się ona znacznie od tej, którą znajdujemy w innych książkach. Ta pozycja niewątpliwie zmusza nas do refleksji, do śledzenia poczynań bohatera i mierzenia się także ze swoimi słabościami.

Nie znajdziemy tutaj zbyt wiele treści. Została ona umieszczona na zaledwie 200 stronach, dodatkowo duża czcionka sprawia, że tę książkę przeczytamy w kilka godzin. Ani się nie spostrzeżemy, a już będziemy czytali ostatnie zdanie. Jednak nie jest to treść, która ulotni się z naszych umysłów już po jej zakończeniu. Dzięki darowi jaki Red przekazał swojemu krewnemu docenimy, jak wiele posiadamy i być może pod wpływem lektury postanowimy zrobić coś dla innych. Ale nie z przymusu, tylko tak z głębi serca.

,,Bezcenny dar" to pozycja, która może dotyczyć tak naprawdę każdego z nas. Naszych trosk, radości, miłości. Uważam, że warto się z nią zapoznać i pozwolić przeczytać ją także innym osobom. Dawno już nie czytałam tak interesującej, a zarazem wzruszającej książki. Cieszę się, że miałam okazję się z nią zapoznać i Was zachęcam do tego samego, jeśli macie ochotę na niebanalną opowieść o ludzkim życiu.

Moja ocena: 6/6

22 komentarze:

  1. Brzmi całkiem interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka z przekazem, lubię takie historie. To coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi bardzo mądrze :) Będę mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wartościowa lektura. Zapisuję tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrafisz zachęcić do czytania. :) Po przeczytaniu twojej recenzji sama mam wielką ochotę przeczytać tą książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna okładka, która straszniee mnie kusi:)) Nie wspomnę już o Twojej recenzji i o samej fabule. Zdecydowanie chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie do niej zachęciłaś, brzmi bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. A to mnie zaskoczyłaś. Zastanawiałam się nad tą książką, ale jakoś nie miałam do niej przekonania, lecz teraz dzięki twojej recenzji zmieniam zdanie i chętnie poznam bliżej ,,Bezcenny dar".

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie liczy się długość książki ale jakość :) Zapisuję, żeby jej nie pominąć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że książka Ci się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem zadowolona i dziękuję za polecenie :)

      Usuń
  11. No to jestem zachęcona, mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać !:)

    OdpowiedzUsuń