Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 25 lipca 2014

Życiowe piątki.


Przez ostatni tydzień z pewnością na naszym wspólnym blogu panowała iście wakacyjna atmosfera. Zapraszam do krótkiego przeglądu. Pisałyśmy o tym, jak umilić sobie podróż, o pudełeczkach idealnych, jako opakowanie na prezent, książkach doskonałych na podróż, długich spódnicach, o pomocy, o tym, co zabrać ze sobą na plażę i o najwygodniejszym środku transportu naszym zdaniem. Jeśli interesuje Was jakiś temat to serdecznie zapraszamy.

Otrzymałam także pięć niespodziewanych, jednak bardzo ładnych książek od Papilonu, serdecznie dziękuję. Na razie opisałam tylko Fancy Nancy, więc w ciągu kolejnych dwóch tygodni możecie spodziewać się pozostałych 4 pozycji. Przyznam szczerze, że bardzo podoba mi się mój nowy system pisania tylko 5 wpisów tygodniowo. Dzięki temu w pierwsze trzy dni mogę dodać tyle książek ile chcę, jeśli są moje, następnie dyskusje, życiowe piątki i przez dwa dni odpoczywam, aby już w poniedziałek wrócić tutaj z nowym zapałem.

Nie wyjeżdżałam teraz nigdzie, jutro idę na grilla imieninowego do Mamy, a przyszły tydzień zapowiada mi się bardzo aktywnie. W poniedziałek mam się udać do Poznania - ZOO i Family Cafe(restauracja), w środę lecę do Ciechocinka na spotkanie z Ewą i będzie się odbywało także spotkanie autorskie z Panią Witkiewicz, a w czwartek wybieram się znów do Inowrocławia do jakiejś kawiarni z czekoladą, niestety nie pamiętam nazwy. Zostanie mi jeszcze wyjazd do Bydgoszczy, Gniezna i Łodzi, jednak do tej ostatniej wybiorę się, jak się znacznie oziębi. Tymczasem idę pozachwycać się moimi nowymi książkami, bo w przyszłym tygodniu będę miała mało czasu na nowe wpisy. Udanego weekendu Wam życzę!

16 komentarzy:

  1. Widzę, że wakacje ogółem spędzasz bardzo mile. Ja niestety z powodu remontu domu nie mogę się nigdzie ruszyć, ale w weekendy czasem spotykam się ze znajomymi na grillu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjazdowe Twoje wakacje są :)) Baw się dobrze :) Ja za dwa tygodnie ruszam na Chorwację i już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz planów, super. Życzę również udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planów mam, nie wiem, czy mi się jeżdżenie pociągami nie znudzi :P

      Usuń
  4. Ciekawe plany masz na przyszły tydzień. A ogólnie co do bloga, dawno tutaj nie byłam, mój błąd. Teraz będę starać się częściej tu przybywać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam urlopu, więc wakacji nie planuję. Fajnie, że spędzasz miło ten letni czas. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda, ale i tak życzę Ci, żebyś odpoczęła.

      Usuń
  6. Wspaniałe plany! Cieszę się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj straszna podróżniczka się z Ciebie zrobiła - tylko pozazdrościć :). Miłego weekendu i super wrażeń z kolejnych podróży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic z tych rzeczy. Pierwszy wakacje tak podróżuję ;)

      Usuń