Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 28 lipca 2014

,,Mister Maker. Pan Robótka. Niezwykłe projekty plastyczne" Praca zbiorowa

Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 96
Półka: posiadam

Uwielbiacie zabawy plastyczne? Ja tak. Bardzo więc ucieszyłam się, gdy otrzymałam tę pozycję. Zachwyciła mnie już od pierwszej strony!

Całość ma prawie 100 stron. Wewnątrz znajdują się różne zadania oraz rzeczy, które dziecko może samodzielnie wykonać z pomocą rodzica. Dość sporo jest obrazków z kolorowymi kropkami. Takim kolorem należy pokolorować dany obszar. Dzięki temu wyłania się określony przedmiot. Niektóre zadania mają na celu liczenie na obrazku kółek, kwadratów, obydwu kształtów. Można także policzyć, ile rzeczy znajduje się u nas w domu. Największą część zajmują jednak zadania. Do wielu z nich potrzebne są farby. Wszystko jest dokładnie opisane, krok po kroku. Dodatkowo opatrzone jest ilustracjami oraz efektem końcowym. Ja jestem zachwycona i już nie mogę doczekać się chwili, w której coś z tego wypróbuję z małym pomocnikiem.

Już od najmłodszych lat uwielbiałam wszystkie prace plastyczne, zawsze brałam udział w takich konkursach, w których mogłam się wykazać. Tym razem mamy kilkadziesiąt pomysłów na wspólną zabawę z dzieckiem. Co najważniejsze, cena także nie jest wygórowana, jak za taką dawkę wiedzy. Całość znajduje się na spirali, nie ma możliwości, aby coś się wyrwało. Wszystko jest bardzo solidnie umocowane. Jest to wspaniała publikacja dla artystów w każdym wieku. W środku znajduje się także 200 różnych nalepek, są one bardzo kolorowe i różnorodne.

,,Mister Maker. Pan Robótka. Niezwykłe projekty plastyczne" to pozycja, która osobiście mnie oczarowała i bardzo zachwyciła. W chwili, gdy ją ujrzałam wiedziałam, że nie opuszczę jej aż do ujrzenia ostatniego zadania. Jestem pewna, że Waszym maluchom także przypadnie ona do gustu, gdyż zadania w niej są niezwykle różnorodne. Jest ona przeznaczona dla dzieci już od 3. r. ż.

Moja ocena: 6/6





Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


16 komentarzy:

  1. Osobiście nie znoszę zabaw plastycznych, i chyba nigdy się do nich nie przekonam, bo jestem beztalenciem manualnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale dla dzieci chociaż to malowanie kropek może być fajne;)

      Usuń
    2. Z tym masz rację. takie malowanie kropek może być dla dzieci fajną zabawą :)

      Usuń
    3. Ja pamiętam, że ja bardzo to lubiłam z zajęć.

      Usuń
  2. Takie zabawy plastyczne bardzo rozwijają. Warto mieć taka książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę. Za 30 złotych naprawdę warto.

      Usuń
  3. Pomyślę o niej gdy Mili jeszcze podrośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu, ale jak mój brat ogląda tą bajeczkę z tym panem to zawsze wychodzę. Jakoś nie przypadł mi on do gustu. Co nie znaczy, że ksiażka jest zła oczywiście. Chętnie bym ją kupiła braciszkowi, który jest wielkim fanem Pana Robótki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie oglądałam nigdy tego programu. Pana Robótki to tutaj akurat za wiele nie ma, a rzeczy do wykonania są genialne.

      Usuń
  5. Moje dzieci uwielbiają Pana Robótkę, a córka wszelkie prace plastyczne, byłaby zachwycona tą książką - chyba już muszę porozmawiać z Mikołajem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Mikołaja jeszcze trochę czasu, a innych świąt po drodze jakoś nie ma, więc chyba w grudniu będzie musiał Mikołaj odwiedzić małą:)

      Usuń
  6. Ale świetna książka! Ja uwielbiam takie zabawy plastyczne, na prezent na pewno jakiemuś maluchowi sprawię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, ja jestem bardzo zadowolona z jej posiadania:)

      Usuń
  7. Widzę, że miałaś okazję poznać tę samą pozycję co Sylwia.
    Jak to się stało, że zanim zobaczyłam recenzję u Sylwii to wcale nie znałam tego tytułu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zazdrościłam Sylwii, że ona ma :P
      Naprawdę pozycja warta uwagi.

      Usuń