Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 21 lipca 2014

,,Fancy Nancy, niebywale wyjątkowa dziewczynka" Jane O'Connor

Wydawca: Papilon
Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 32
Półka: posiadam
Do kupienia: Papilon

Jane O'Connor to autorka serii o Fancy Nancy. W Polsce do tej pory ukazały się 4 tomy. Pierwszy z nich to ,,Fancy Nancy, niebywale wyjątkowa dziewczynka", z którym miałam okazję się zapoznać. 

Fancy Nancy z pewnością jest wyjątkową bohaterką. Sama twierdzi, ze jest właśnie taką osobą. Nic w jej życiu nie jest zwyczajne, używa samych wyszukanych, niebywałych słów, ma dziwne rzeczy, którymi się posługuje. Na kolację także idzie wraz z rodziną w dostojne miejsce.

Widziałam wcześniej, że taka książeczka istnieje, jednak nie miałam z nią wcześniej styczności. Bardzo się cieszę, że to się zmieniło, gdyż ta pozycja jest doprawdy wyjątkowa. Przepiękne ilustracje zachwycają już od samego początku. Treści nie ma tutaj za dużo, więc książeczka spodoba się już najmłodszym czytelnikom. W środku znajdował się także niecodzienny prezent, który przyprawił mnie prawie o zawał serca. Zupełnie się nie spodziewałam tego, co się znajdowało w jej wnętrzu. Przyznam jednak, że prezent jak najbardziej trafiony i z pewnością wyjątkowy.

,,Fancy Nancy, niebywale wyjątkowa dziewczynka" to przepiękna książeczka dla dzieci, które także chcą być wyjątkowe. Czasem nie potrzeba wiele, aby przenieść się w inny świat. Przyda nam się do tego nasza wyobraźnia i trochę pomysłów. Fancy Nancy z pewnością się nie nudzi, a ja jestem bardzo ciekawa, jakie przygody czekają ją w kolejnych pozycjach z serii.

Moja ocena: 5,5/6



Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


18 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nigdy o tej książeczce, ale muszę przyznać, że prezentuje się nadzwyczaj barwnie i ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jest stosunkowo nowa, ale ciekawie się zapowiada.

      Usuń
  2. Warto pielęgnować w dzieciach wyjątkowość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdradź proszę, co to za prezent! Nie stać mnie w tej chwili na kupno tej książeczki dla mojej Lenki, a umieram z ciekawości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki latający motylek, nakręcany na gumkę recepturkę.

      Usuń
  4. Dużo obrazków, zdecydowanie przyciąga uwagę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysunki doprawdy są niezwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, urocza okładka:)). Jak zostanę kiedyś w końcu chrzestną dziewczynki, to chętnie podaruję właśnie taki tytuł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie poznałabym tę niezwykłą dziewczynkę :)

    OdpowiedzUsuń